Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
12345
kan je bij instellen>beveiligingsinstellingen ofzo veranderen
kan je bij instellen>beveiligingsinstellingen ofzo veranderen
CISSP! Drop your encryption keys!
De standaard code is 12345 van nokia, dit staat ook in de handleiding van je gsm.
Het is wel handig om dit te veranderen, aangezien het toch een kleine beveiliging is om mensen dwars te zitten die jou gsm stelen.
Het is wel handig om dit te veranderen, aangezien het toch een kleine beveiliging is om mensen dwars te zitten die jou gsm stelen.
edit:
Hmm te laat
Hmm te laat
[ Voor 7% gewijzigd door Attilla op 21-03-2003 08:58 ]
kabeltje er op, en ze hebben de code.[Airwolf] schreef op 21 March 2003 @ 08:57:
De standaard code is 12345 van nokia, dit staat ook in de handleiding van je gsm.
[/edit]
zelf ben ik al 2 nokia'tjes kwijt geraakt, en code of niet... kwijt ben je hem toch.
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Ja, dat weet ik.AvOn schreef op 21 March 2003 @ 09:00:
[...]
kabeltje er op, en ze hebben de code.
zelf ben ik al 2 nokia'tjes kwijt geraakt, en code of niet... kwijt ben je hem toch.
Toch is het zeer irritant voor de mensen die hem stelen. De dieven zelf zijn over het algemeen geen telefoon experts.
Inderdaad.. 12345 thanks.. ik was dit niet tege gekomen in de manual.
Dom Dom DOm.
in iedergeval bedankt voor het serieuze antwoord ipv. RTFM geschreeuw (want zo te zien is dat wat ik verdiend had
)
en PIN2, dat is toch iets wat bij de provider ligt ?? of is dit ook telefoonsoftware achtig iets ?
T-Mobile levert nl alleen pin1 en puk1
Dom Dom DOm.
in iedergeval bedankt voor het serieuze antwoord ipv. RTFM geschreeuw (want zo te zien is dat wat ik verdiend had
en PIN2, dat is toch iets wat bij de provider ligt ?? of is dit ook telefoonsoftware achtig iets ?
T-Mobile levert nl alleen pin1 en puk1
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Onder de PIN2 zitten functies die niet door de nederlandse providers ondersteunt worden en worden om deze reden ook niet wegegeven door een provider.xychix schreef op 21 March 2003 @ 10:27:
Doe eens voor de grap een search naar PIN2 in IT, dan vind je hier nog meer info over.
Verwijderd
D'r zit niet echt bepaald veel interessants bij die pin-2 functies. Ja, je kan je telefoon (bij de 6610 dan) bijvoorbeeld aan iemand uitlenen en aangeven dat hij/zij maar maximaal 60 minuten d'rmee kan bellen. Kan soms wel handig zijn. Ookal ben ik d'r nooit achter gekomen hoe je nou precies aan kunt geven hoeveel "credits" bijvoorbeeld 1 minuut kost.
Op internet zijn gewoon ook een heel aantal pin-2 codes te vinden.
Op internet zijn gewoon ook een heel aantal pin-2 codes te vinden.
'k, Originele vraag is nu beantwoord, en de vraag over PIN2-protected functies kun je inderdaad in de search of bij Google vinden
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()