[Janes] Apache Longbow 2 doet nix

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 13:37
Heb gisteren mijn computer leeggegooid, windows 98 geinstalleerd en een voodoo2 kaart in me comp (zie onder) gehangen (Diamond monster II) en daarbij de laatste drivers geinstalleerd.
Toen Janes Apache Longbow 2 - de beste helisim ooit - geinstalleerd en geupdate naar een versie 2.2.09 (oid)

En nu doet ie het niehie :'( en ik heb echt alleen voor dit spel me comp leeggegooid....boehoe :'(

Het spel crasht met een foutmelding over de kernel32 op het moment dat de game-engine gestart wordt (dus alle menu's doorlopen, missie gemaakt, maps zijn decompressed en dan moet er volgens mij een venster komen waarin de versie van het spel staat en een lopende tijdbalk, maar dat krijg ik niet te zien)

Draait er nog iemand dit spel op een beetje configuratie (al dan niet met een 3dfx kaart of één van de beschikbare glide-emulators), en heeft een idee wat ik kan doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 21-03-2003 12:06 ]

• Stefke
Volgens mij gaat het in de foutmelding om een kernel32.exe maar ik lees in diverse topics dat die niet windows is maar een virus?

Dat lijkt mij heel erg sterk, want het is een clean install.

Straks nogs eens kijken of het niet de kernel32.dll is van windows zelf

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
stefijn schreef op 21 March 2003 @ 12:11:
Volgens mij gaat het in de foutmelding om een kernel32.exe maar ik lees in diverse topics dat die niet windows is maar een virus?

Dat lijkt mij heel erg sterk, want het is een clean install.

Straks nogs eens kijken of het niet de kernel32.dll is van windows zelf
kernel is geen virus maar volgens mij de interface(oid) van windows die crashed

• Stefke
ke

Het is iig een foutmelding mbt de kernel32.dll dus niet .exe (dat zou dan een virus of onderdeel van het spel zelf moeten zijn)

Overigens draait Janes F15 (ook 3dfx zij het een jaar minder oud spel) wel zonder problemen.

• Stefke
Ik word er echt helemaal simpel van. Zelfs met een clean install van win98, mobodrivers en GF drivers en verder niks lukt het niet eens om het spel in software rendering te spelen.

Fuck zeg, ik moet dat ding toch op wat voor manier dan ook aan de praat kunnen krijgen al is het maar in die verrekte software mode?!?!? :( :(

Fuck Janes dat ze geen games meer maken! RRSDADSDHAAA! Ik kan me favo game aller tijden niet meer spelen ondanks de goeie hardware! :( :(

[ Voor 30% gewijzigd door Stefke op 21-03-2003 22:40 ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Kicken mag na 24 uur!
Je hebt nu al 2x binnen 7 uur gekickt, laat het aub niet weer gebeuren.

Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done

[ Voor 21% gewijzigd door M@NIC op 21-03-2003 23:36 ]

Pagina: 1