Toon posts:

Waar kan ik een gravis gamepad pro kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja heren waar, ik zoek me rot en een mail naar gravis leverde me niks op..
ik zou het liefst een adresje in amsterdam willen weten, maar online bestellen is ook een optie.
wie o wie kan mij helpen?

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik heb deze een jaar of 2 geleden gekocht bij Paradigit.
(bespaar je de moeite want hij gaat erg snel stuk :) )

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

likkepot schreef op 21 maart 2003 @ 09:26:
Ik heb deze een jaar of 2 geleden gekocht bij Paradigit.
(bespaar je de moeite want hij gaat erg snel stuk :) )
hmm, dat in tegenstelling tot mijn Gravis gamepad (gewoon met 4 knoppen) , dies echt on-ver-woest-baar. Kheb hem onderhand al weer 4 jaar 8)7

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Mijn gamepad pro is ook al wel een aantal jaren oud en doet het nog perfect. Ik gebruik hem alleen niet meer, omdat windows xp hem niet meer pakte. Toen heb ik een nieuwe gekocht. Nu heb ik een nieuwe geluidskaart en mijn gamepad pro doet het nu wel weer, maar ik gebruik hem alleen niet meer.

uhm...

Verwijderd

ik heb er 2 bij mijn werk besteld... waren 1 euro per stuk :D :D vraag maar bij de Free Record SHop...

artikelnummer = 61 91 16 mm

Verwijderd

ik weet trouwens niet offnie nog leverbaar is... maar je kunt het altijd proberen!

Verwijderd

o, mijn god je hebt geluk ik zag er gisteren een in de media markt liggen in de aanbieding !!!!! bel toch ff dr naar op voor de zekerheid, 020 5641616
ze houden een heel grote sale ze hadden een marktkraampje (vlakbij de roltrap op de 1e verdieping neergezet met allemaal troep voor heel goedkoop en ik weet bijna zeker dat ik zon gravis gamepad tussen zag liggen.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03-2025

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Niet via GoT!

[ Voor 28% gewijzigd door M@NIC op 21-03-2003 17:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor uw replay allen
Likkepot heeft misschien wel gelijk, dit is al mn 3e gravis pad,ik heb altijd het probleem gehad met die buttons die blijven op een of andere manier uiteindelijk een keer steken,ik hoorde ook dat gravis dit wist en er een levenslange garantie op gaf.
Dat is bij mu nu weer het geval, dus wil ik nu een andere gravis met usb, omdat mn kt4 ultra geen gameport meer heeft.
En ik wil bij gravis blijven omdat ik fifa2003 dr zo lekker mee kan spelen, of ik ga voor een Gamepad TM FireStorm Dual Power 3, alleen wil ik weten of ik met fifa2003 geen probs mee krijg.
Maar ik zal mediamarkt en Free record proberen, voor een zacht prijze wil ik ze wel hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Ps pizza ? usb of niet ?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
* titel fixed on request :)

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03-2025

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Helaas... het is de gameport versie... :( :(

Verwijderd

Topicstarter
bummer oh well. ik neem gewoon een firestorm dual power 3
bedankt!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:55
bij de intertoys hebben ze nog af en toe zo'n rest partij over :)
dixons heeft hem ook nog een tijdje gehad, kweenie of die hem nog hebben

ennuh, ik heb er hier 2 liggen (de gameport versie) en beide al meer dan 2 jaar oud,
en nog in perfecte staat O+ :)

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-01 15:26
Weet iemand (toevallig) waar/of je de Gravis/Kensington Gamepad Pro USB kunt bestellen? Amazon heeft m, maar verkoopt ze alleen binnen de VS, evenals een andere site waar ik m zag staan. Verder nergens tegengekomen. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00000K4TQ.01.LZZZZZZZ.jpg

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:55
Ik heb hier van de week toevallig nog naar gezocht, maar hier in Nederland kan ik em bij geen enkele webshop vinden helaas :(
Pagina: 1