No Wires Needed

Pagina: 1
Acties:

• C7Diemaco
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-02 14:15

C7Diemaco

Je naait het steeds of America

Topicstarter
Ik weet onderhand dat er meerdere topics zijn geweest. Ik kan alleen geen oplossing voor mijn probleem vinden.

Mijn probleem:

Ik heb een PCMcia kaartje in mijn asus laptop. Nu schrijf ik dit bericht vanuit mijn laptop via het wireless gebeuren. Je zult denken dan werkt alles dus! Niet helaas =[ Je moet namelijk handmatig verbinding maken met het netwerk(en) die hij kan vinden. Hier komt dus mijn probleem om de hoek. Het programma dat je opstart om dit te realiseren zegt iedere keer dat hij de pcmcia kaart niet kan vinden.

Het rare: als ik de orginele installatie cd in mijn laptop plaats, verder niets doe, hetzelfde programma start.... dan ziet hij wel de pcmcia kaart!!

Hoe kan dit en belangrijker hoe los ik dit op??

There is no knowlegde that is not power

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

welk merk pcmcia kaart heb je dan?

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:55
lijkt erop dat hij toch voor een van de onderdelen wijst naar je CD, misschien eens de install dir van je kaartje op de HD copieren, en vanaf daar installen ;)

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Volgens mij gebruikt ie No Wires Needed was vroeger een merk maar is volgens mij falliet daarom zijn al onze AP`s Nu Cisco`s.

Zijn er niet nieuwe drivers voor je kaartje ?
Mischien nieuwe tools ?

Anders inderdaad ff cd op hd slepen en dan installen

[ Voor 35% gewijzigd door raymonvdm op 21-03-2003 04:22 ]

• C7Diemaco

C7Diemaco

Topicstarter
Het kaartje is inderdaad van No Wires Needed. Ik vraag mezelf af waar die verwijzingen staan! Ik kan zelf niets in het register vinden. Ik gebruik overigens XP. Voor wat betreft een installatie, op het CD staat niets van een installatie. Naar de schijf kopieeren heb ik al lang en breed geprobeerd =[

Deinstalleren en opnieuw ook. Zal dit nog eens proberen. Ook het Win98/95 etc comp. modus heb ik al geprobeerd.

• C7Diemaco

C7Diemaco

Topicstarter
Ik heb even een partitie aangemaakt van 15 mb, hier de instal. files van de kaart heen gekopieëerd.... en het werkt... heb wel de juiste driveletter moeten toekennen maar goed. Hij zal dus inderdaad verwijzen naar de cdrom maar waar? In het register kon ik niets vinden =[

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:39
raymonvdm schreef op 21 maart 2003 @ 04:21:
Volgens mij gebruikt ie No Wires Needed was vroeger een merk maar is volgens mij falliet daarom zijn al onze AP`s Nu Cisco`s.
Nee dat is niet zo:
Quote van hun site, www.nwn.nl
Needed has stopped sales of its Wireless LAN Products

No Wires Needed was acquired by Intersil (ISIL) Corporation in May 2000. Intersil is a leading semiconductor company and the market leader for Wireless LAN Chip Sets. The WLAN technology of NWN has been incorporated in the product portfolio of Intersil, consisting of Wireless LAN Chip Sets and accompanying Product Reference Designs. The sales of WLAN end products has therefore been terminated.
Lijkt me duidelijk ;)

Verwijderd

De nieuwste versie al geprobeerd ? http://www.nwn.com/csb/nwnproducts.html

Heb zelf ook zo'n nwn kaartje, zelf geen enkel probleem mee.....

• C7Diemaco

C7Diemaco

Topicstarter
Nieuwe versie al geprobeerd jah... werkt niet. Ik denk dat ik de fout heb gemaakt de orginele cd te gebruiken =[

Pagina: 1