geheugenprijzen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Ander
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-08 10:37
Het geheugen is tegenwoordig heel erg goedkoop. In enkele maanden is de prijs bijna gehalveerd. Voor zover ik heb begrepen wordt er nu al verlies gemaakt op de geheugenchips. Nou vraag ik me af wat er nu gaat gebeuren. Gaan de prijzen nog verder omlaag of zullen ze straks weer stijgen...

Wat is jullie visie hierop? Wie kan mij hierbij helpen?

Ik vraag het in verband met interesse en in verband met de aanschaf van een 512mb pc2700 ddr-tje.

Greetz, Ander || Specs

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Niemand kan de toekomst voorspellen dus het wordt gewoon afwachten. iig lijkt het me niet dat de prijzen nog veel zullen zakken gezien de situatie zo :)

C:\>_

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:18
Ik zou niet te lang wachten, aangezien de beursen ook al niet meer al te stabiel zijn ivm de oorlog heb ik zomaar het vermoeden dat de geheugenprijzen ook wel weer eens omhoog kunnen gaan en trouwens 512 Mb is iets van 70 uiro, hoeveel goedkoper wil je het hebben?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:03

Sport_Life

Solvitur ambulando

Lijkt wel een W&L draadje :P

iig lijkt het mij net als dat je aandelen gaat kopen, een beetje gokken dus :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er werd in januari 1996 gezegd dat de RAM prijzen een dieptepunt bereikt hadden (op DFL 80/MB :+ ). Twee maanden later was dat gehalveerd naar DFL 40/MB.

In maart 2000 zeiden ze dat SDRAM alleen maar goedkoper zou worden (je betaalde toen DFL 120 voor 64MB). Een paar maanden later was het 50% gestegen.

Moraal van dit verhaal: iedere speculatie is koffiedik kijken. Baseer je keuzes op de situatie nu, want als je verkeerd gokt over de toekomst kan het een dure grap worden...

/pure speculatie dus dicht :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.