Wil waterkoeling kopen morgen, dus ik dacht, ga es ff kijken hoe dat te monteren. Komt dus ook op de videokaart, is kompleet setje n.l. Ik haal de kaart eruit, en haal de ventilator eraf,,en zit zo es te kijken hoe dat zwarte koelelement eraf te halen. Ik doe voorzichtich zo dus kijken, en dan valt er iets van de kaart af. Zo een heel klein lichtbruin blokje! ik zie waar die moest zitten, heeft 2 soldeer puntjes.
Ik kreeg het heel erg warm,,en met spanning zet ik de kaart terug. Alles doet het gelukkig nog!
Kaart er weer uit, en heb een heel klein beetje contactlijm, niet op de soldeerpuntjes dus, gedaan, en dat blokje terug gezet.
Nu is mijn vraag, kan ik dat met een fijn soldeer apparaatje solderen, of kan het geen kwaad dat het blokje eraf is. Alles doet het nog perfect, heb net ff vet zitten gamen, en 3dmark gedraaid.
Ik kreeg het heel erg warm,,en met spanning zet ik de kaart terug. Alles doet het gelukkig nog!
Kaart er weer uit, en heb een heel klein beetje contactlijm, niet op de soldeerpuntjes dus, gedaan, en dat blokje terug gezet.
Nu is mijn vraag, kan ik dat met een fijn soldeer apparaatje solderen, of kan het geen kwaad dat het blokje eraf is. Alles doet het nog perfect, heb net ff vet zitten gamen, en 3dmark gedraaid.