Verschil tussen de HP psc 2105 en 2110?

Pagina: 1
Acties:

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 18:42
Ik heb zojuist de hp psc 2105 all in one (scanner, kopierapparaat en printer) gekocht en vroeg me nu eigenlijk af wat de verschillen zijn tussen deze en de 2110. Op de site van hp kan ik weinig tot niks vinden. Ik heb een verkoper bij de dixons gevraagd en hij zei dat er verschil zat in de snelheid en de resoluties. Dat verschil in snelheid kan wel kloppen maar bij mijn weten stonden op beide dozen stonden dezelfde resoluties...

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 22:12
Verschil tussen die printers is weinig. Je krijgt er alleen halve tanks bij.... doet Aldi wel vaker om kosten te drukken. Het lullige is dat je Eur 24,- minder betaald dan een andere winkel en dat 2 volle tanks Eur 52,- kost. Dus je krijgt voor Eur 26,- minder inkt. Voor dat verschil krijg je wel een usb kabeltje want die zit er normaal niet in. En..... 3 jaar garantie (waarvan 1 door HP geleverd en de andere jaren moet Lifetec/Medion opdraaien.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)