Download/upload in het oog houden?

Pagina: 1
Acties:

• KI2000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb de volgende vraag:
Omdat ik mij adsl connectie moet delen, zou ik graag op de andere computer een programma installeren dat in het oog houdt hoeveel er gedownload en geupload wordt, zodat we in het oog kunnen houden wie er over de schreef gaat.
Nu ken ik ook wel het programma DU Meter en nog een paar andere, maar ik zit in DU Meter met de vervelende beperking dat ik de settings niet kan beveiligen. Met andere woorden .... Als hij wil kan hij altijd de tellers resetten, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik ga voorlopig op beide pc's DU meter installeren, dan kan ik het op mijn pc ook in de gaten houden, maar ik had toch graag geweten of er een programma bestaat die de settings wel kan beveiligen met een soort van "admin" paswoord.
En ja, ik heb de search gebruikt.

One Man Can Make A Difference.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Eigenlijk zou je dan ff een servertje moeten neerzetten als router, daarop kun je dan vervolgens die software draaien..

Download my music on SoundCloud

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 09:11
KI2000 schreef op 20 March 2003 @ 23:10:
Ik heb de volgende vraag:
Omdat ik mij adsl connectie moet delen, zou ik graag op de andere computer een programma installeren dat in het oog houdt hoeveel er gedownload en geupload wordt, zodat we in het oog kunnen houden wie er over de schreef gaat.
Nu ken ik ook wel het programma DU Meter en nog een paar andere, maar ik zit in DU Meter met de vervelende beperking dat ik de settings niet kan beveiligen. Met andere woorden .... Als hij wil kan hij altijd de tellers resetten, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik ga voorlopig op beide pc's DU meter installeren, dan kan ik het op mijn pc ook in de gaten houden, maar ik had toch graag geweten of er een programma bestaat die de settings wel kan beveiligen met een soort van "admin" paswoord.
En ja, ik heb de search gebruikt.
Je kunt programma's (in dit geval DU Meter) onzichtbaar laten meedraaien met behulp van Firedaemon.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• KI2000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Ok thx, die Firedaemon ziet er leuk uit. Ik ga eens kijken wat ik er mee kan doen.

One Man Can Make A Difference.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> NT

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1