DVD + MP3

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 23:23

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Ik ben van plan om een dvd-speler te kopen maar waar moet ik allemaal op
letten.
Als een dvd speler MP3 weergave heeft betekend dan dat dit geldt voor zowel MP3 op cd als MP3's op DVD ?
Op mijn tv zit maar 1 scart aansluiting. Deze zal dus naar de dvd speler lopen. Kan ik van de dvd speler dan weer via een scartkabel naar mijn stereo voor dolby surround ? Ondersteunen de meeste dvd spelers dit ?

Wat zijn goede spelers die bovenstaande minimaal ondersteunen en kosten rond de E200,- ?

Al het goeie.......

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-02 13:57

Kvn

Hm, je had beter even de search kunnen gebruiken, maar goed.

De meeste DVD spelers kunnen wel mp3 aan, maar alleen op een data cd-r, geen dvd-r, dit zal je dus even moeten navragen.

Over je dolby surround? Ligt eraan, ik heb 1 scart aansluiting en 1 met 3 tulpjes, 1 zit naar mijn tv, 1 naar mijn versterker/receiver, ik zou zeggen vraag het even in de winkel? Durf je toch wel ;)

Verder, ik heb zelf een Pioneer, de DV-350, kan zowat alles aan, en kost € 179,- bij Mikro Electro

Verwijderd

waarom zou de dvd speler mp3 niet op DVD ondersteunen......

de mijne (goedkope Lenco) ondersteund het wel.. zowel op cd-r als op DVD+R(W) of DVD-R ... de DVD-RW heb ik nog niet getest....

ik denk dat als de DVD-speler MP3 ondersteund het niet uitmaakt ofdat het op een cd-r of DVD-R of DVD+R staat (zolang hij de DVD type die je gebruikt maar ondersteund)

• Spaceman Spiff
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-12-2025
Op de site van http://www.vcdhelp.com kan je zoeken op specificatie van de meeste DVD spelers.
Dit heeft mij veel geholpen bij het maken van mijn huidige keuze.

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
na het kopen van mijn dvd speler kwam ik erachter dat die 1 wezelijke functie miste :( hij kon wel mp3's afspelen, maar kon ze niet shuffelen... tja en dat heb je er eigenlijk geen zak aan dat ie 10 albums achter elkaar kan spelen, want dat wordt na een paar keer errug irritant.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah dit soort dingen kan je toch wel makkelijk vinden, want worden wel heel vaak gevraagd probeer de search eens zou ik zo zeggen :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.