[Shopsurvey] Reactie aanpassen...

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:26

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Zojuist heb ik bij de shopsurvey van MyElectronics een reactie geplaatst, zie http://www.tweakers.net/shopsurvey/4085

Nu heb ik spijt over de volgende passage uit dat stukje tekst:
De behuizing voor het bordje had ik bij Comptechworld besteld, afgelopen maandag al. Maar daar blijkt niet veel te kloppen van de voorraadindicatie op de site en een beetje op tijd leveren kennen ze daar ook niet, dus vandaag maar een Starex Mini-ITX kastje bij MyElectronics besteld en die is nu ook al onderweg
Het is nogal irrelevant om Comptechworld bij naam te noemen, zou iemand dat stukje tekst aub willen editten naar het volgende:
De behuizing voor het bordje had ik ergens anders besteld, maar die bestelling verliep niet echt naar wens dus daarom vandaag maar een Starex Mini-ITX kastje bij MyElectronics besteld. En die is nu ook al onderweg.
Alvast bedankt!

(en sorry dat ik zo lastig ben :P)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Done :).

Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je in je beoordeling enkele tienen geeft. Dit is eigelijk helemaal niet mogelijk als je in acht neemt dat een tien staat voor de allerperfectste shop :).

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-03 12:17

job

zou je ook een shopsurvey van mij kunnen aanpassen??
http://www.tweakers.net/shopsurvey/3199
bij algemene indruk heb ik een 10 ingevult (perongeluk door de scrollknop op m'n muis denk ik).
dit moet een 8 zijn.

bij voorbaat dank.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 20-03-2003 23:58 ]

• Robin
  • Niet online
Veranderd van een tien naar een acht :).

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:26

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 20 March 2003 @ 22:47:
Done :).

Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je in je beoordeling enkele tienen geeft. Dit is eigelijk helemaal niet mogelijk als je in acht neemt dat een tien staat voor de allerperfectste shop :).
Nou, ze reageren supersnel op e-mail, bellen zelfs nog op over een onduidelijkheid, sturen op de dag van de bestelling nog een bevestiging dat het de deur uit is (met een Track en Trace nummer zodat je eventueel bij de TPG site kunt kijken waar de TPG het pakketje gelaten heeft) en de dag erop is het geleverd en netjes ingepakt ook allemaal. Kan het perfecter dan?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Robin
  • Niet online
Ik zou eerder een acht geven, het is tenslotte niet meer dan logisch dat een winkel diezelfde dag (als je voor een bepaalde tijd iets besteld en het postorderbedrijf diezelfde dag nog langskomt) je bestelling opstuurt. Het duurt ook meestal twee dagen voordat je je bestelling binnen hebt: je besteld dinsdag iets en de shop stuurt het diezelfde dag nog op. De volgende dag komt het aan bij bijvoorbeeld TPG en dan wordt deze in het sorteercentrum gesorteerd en opgestuurd naar het lokale sorteercentrum om vervolgens de dag erna bezord te worden. Dit is niet meer dan de normale handelingen en niet echt te beoordelen met een tien :).
Pagina: 1