netpilot?

Pagina: 1
Acties:

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25
Ik ben bij een kennis allerlei dozen vol computeronderdelen aan het uitzoeken die afkomstig zijn uit een faillisement.
Hier zit ook een kastje bij met de naam "equiinet netpilot".(zo te zien een nieuwe)
Volgens mij is dit een router of zo iets.
Kan ik dit kastje gebruiken om thuis mijn internetverbinding te delen over meerdere computers of is dit iets heel speciaals waar ik thuis niets aan heb?

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

http://www.google.com/sea...UTF-8&q=equiinet+netpilot

Welcome to Equiinet - Intelligent Internet
Description: NetPilot is a secure and sophisticated, Internet server appliance with complete Internet access in...
Category: Computers > Hardware > Systems > Internet Appliances
www.equiinet.com/ - 15k - Cached - Similar pages

For more information on Equiinet's market-leading solutions for small and medium-sized enterprises, this link takes you through to our www.netpilot.com product site.

Wat je er mee kunt is afhankelijk van het type. Thuis wellicht te gebruiken als firewall, VPN concentrator en meer.

[ Voor 112% gewijzigd door Vergeten op 20-03-2003 22:39 ]

Verwijderd

Dat zijn best wel gave bakkies, ligt er een beetje aan welke je hebt, zit normaal gewoon een linux servertje in compleet met smtp-mail internetsharing, goede firewall, filtering en wat nog meer, een complete oplossing dus en ook geschikt voor netwerken.
Zeer eenvoudige makkelijk hanteerbare userinterface (http).
zie e.e.a. op www.netpilot.com, de nieuwprijs van zo'n ding: paar duizend euro

• jenk
er zit op : serial, wan , lan1, lan2, parallel en isdn/rnis
voorop staat alleen equiinet netpilot.

Verwijderd

Das meer dan genoeg, aansluiten op bijv kabelmodem en gaan met die banaan.
Je kunt er trouwens WEL internet mee delen (daar istie o.a. voor bedoeld)

• jenk
Ik heb hem eens los geschroefd, (want het fannetje maakt lawaai) en zag dat er een harddisk in zit?
Verder zie ik ook een lege geheugenbank, wat voor nut heeft het om hier geheugen in te doen?
Moet ik trouwens software installeren om dit apparaat te gebruiken of moet ik net zoals met mijn sweet router gewoon een ip adres invullen om contact te maken.
Pagina: 1