Ik heb scores met 3Dmark01 en 03, maar....

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 23:05
Als het goed is kun je mijn systeem onderin zien en oe kan het dat ik dan dat ik met 3Dmark03: 4150 en met 3Dmark01: 10750. Dit hoort toch hoger te zijn, zoja hoe kan ik dit dan verbeteren.

Ik heb windows xp, directX 9, Catalyst 3.2

En dan nog een vraag ik zit namelijk te denken aan een processor upgrade naar 2.8 of 3.06. Wat zal ik doen!? En kan het sowieso wel met mijn mobo.

en dan de laatste vraag. Is een geheugen upgrade naar 1024 mb handig, en heb ik er dus veel aan!?

Ik hoop wat te horen

Alvast erg bedankt,
Jilles

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 10:21

Shunt

Boe

Help !! Mijn 3dmark score is laag... hoe te verhogen ?
voor de eerste vraag

''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 4
voor de 2 laatste vragen :>

lees voor de grap de faq's van dit forum eens door ;)
deze voral ;)
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
met motto eerst zoeken dan vragen ;)

btw welkom @ got ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Shunt op 20-03-2003 22:16 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vraag 1: Help !! Mijn 3dmark score is laag... hoe te verhogen ?

Vraag 2: Wat je zal doen is een afweging die je zelf moet maken. Of je moederbord de CPU ondersteund kan je achterhalen door Dell even te mailen (of te achterhalen welk moederbord er in die pc zit, en dan op de site van de fabrikant van dat moederbord kijken).

Vraag 3: Of je er veel aan hebt ligt eraan wat je met je pc doet. Kijk eens met Taskmanager naar je geheugengebruik, zit dat regelmatig tegen de 512 MB aan dan heeft het nut, zit je er altijd ruim onder, dan zal je met een geheugenuitbreiding niet veel opschieten :)

Dit zijn trouwens Basic vraagjes, gebruik de volgende keer ajb even de search voordat je een topic opent, en lees ook de eerder aangegeven Netiquette even goed door :)

[ Voor 12% gewijzigd door Pollewob op 20-03-2003 22:19 ]

Dit topic is gesloten.