Toon posts:

Te anaal..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er wordt veel te anaal gemod. Serieus, ik vraag me af of de modders gek zijn als er een sfeer heerst waarbij men vooral zit te azen alles naar beneden te modden. Er wordt vooral zeer snel gestrooid met overbodig, off-topic en troll. Vaak zie ik stukken staan waar de schrijver wel even mee bezig is geweest en die volgens mij door een of andere idioot in 3 seconden weg is gemod. Ook heb ik het idee dat er soms persoonlijke politiek wordt bedreven door de modders. Het resultaat is dat veel naar beneden wordt gemod waar je over van mening kunt verschillen, laat staan dat het troep is, en dat ljikt me dan juist aan de lezer om over te beslissen. Vergeleken met Slashdot is deze mentaliteit niet bepaald navenant te noemen. Je moet je wel de ratio lurkers/bijdragers realiseren en zuinig zijn op de laatsten, en van die laatsten lopen er volgens mij veel weg als een groot gedeelte van hun bijdrages weggegooide tijd blijkt te zijn. En waarom iets serieus intikken om het in 3 seconden weggemod te zien worden? Het is natuurlijk aan tweakers.net een bepaalde moddingmentaliteit te kiezen en te promoten, maar ik vind dat men niet goed bezig is als men bijvoorbeeld hier vooral bang lijken te zijn dat iemand, oh wat erg, eens een overgewaarde bijdrage zou hebben. Liever niet natuurlijk. Maar de mentaliteit zou ondersom moeten zijn. Een puntje teveel doet geen kwaad, en is zelfs leuk meegenomen voor de bijdrager (errug heh?), maar een punt te weinig is veel schadelijker. Eigenlijk vind ik het vooral zielig. Die modders dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zul je vooral mensen tegenkomen die serieus met het modden bezig zijn, die dus bepaald niet per definitie alles wat los of vast zit naar beneden modden. Soms kom je wel eens bijzonder slechte reacties tegen die dan nog eens in stuitende bewoordingen zijn gesteld, het is toch niet meer dan terecht dat die worden weggemod? De +4 is bedoeld voor de crème de la crème van de reacties, dan is het toch logisch als je een reactie die daar volgens jouw niet aan voldoet ook onder aandacht van anderen brengt, die daar misschien juist weer anders tegenaankijken. De idioten die gewoon maar lukraak een hele draad overbodig geven kom je hiet hoogstwaarschijnlijk niet tegen, dus de kritiek die je spuit komt op mij nogal onwerkelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Zo te zien ben je erg ontevreden over een te lage score voor jouw reacties. Geef eens wat voorbeelden, dan kunnen we uitleggen waarom ze laag gemod zijn of er eventueel wat puntjes bij doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik geef vaak trolls, misschien iets teveel en iets te snel maar dat is mijn inbreng. Persoonlijk vind ik dat als je een bericht slecht vind, en dat niet zo'n klein beetje ook, dat een troll zeker een goede optie is en dan ga ik het zeker niet met 'Overbodig' oid wegmodden, áls je mod doe het dan ook goed...

Maar het is nu eenmaal zo dat het met het huidige mod-systeem minderheden nu eenmaal wat sneller lagere scores krijgen. Maar aan de andere kant is het ook wel een eer als je een reactie post die 3+ of 4+ krijgt :D.

Tja en voor mij is een rare spelfout & opmaak soms een rede voor een troll, noem het fout of noem het goed maar ik vraag me af hoe je dat anders kan wegmodden 'overbodig' oid komt er bij mij niet in.

(nu wil dat niet zeggen dat ik al die trollen strooi hor ;), ik geef ook vaag een posting die op -1 Flaimebait staat een inzichtvol (alleen als het nuttig is natuurlijk))

[ Voor 32% gewijzigd door LauPro op 20-03-2003 22:41 ]

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik dat als je een bericht slecht vind, en dat niet zo'n klein beetje ook, dat een troll zeker een goede optie is en dan ga ik het zeker niet met 'Overbodig' oid wegmodden, áls je mod doe het dan ook goed...
En zo hoort het dus totaal niet. De troll is gereserveerd voor die reacties die er puur uit provocatie staan. Dat jij een bericht slecht vindt wil al helemaal niet zeggen dat het een troll is, zelfs reacties die zeer objectief genomen de plank volkomen misslaan door onwetendheid van de poster mag je puur en alleen op dat gegeven niet aftrollen. Daar hoort dan inderdaad de moderatie overbodig bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het helemaal met Wacked.. eens. Er word echt onzinnig gemod door flink wat mensen. En ook "eens=+ en oneens= -"

Deze van mij: eerst 1 omhoog (terecht eigenlijk wel) vervolgens weer omlaag (jaloers?) 2 x 0-gemodereerd (moeten de punten op?) enz. Binnen een paar minuten!

Ik vind het ook zeer ontmoedigend om gelijk weggemod te worden als je steeds moeite doet om een zinnige bijdrage te leveren.

Nog vb: in de zelde post iets naar beneden schrijf ik een verhaal over hoe je cpu's maakt, krijg al snel +4. Vervolgens gaat een uur later iemand als reaktie op de first post (lekker bovenbaan zodat het goed opvalt) nog eens hetzelfde verhaal overdoen. |:(
Waarop mijn post dus een ware duikvlucht neemt. :Z

Tuurlijk. Dat kan voorkomen. Maar ik vind het wel knap irritant dat mensen niet gewoon een eerlijke beoordeling kunnen geven (waarom geven die eersten anders een +4 en die laatste vind 2 nog steeds te veel???).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Nu online

LauPro

Prof Mierenneuke®

Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 22:52:
[...]
En zo hoort het dus totaal niet. De troll is gereserveerd voor die reacties die er puur uit provocatie staan. Dat jij een bericht slecht vindt wil al helemaal niet zeggen dat het een troll is, zelfs reacties die zeer objectief genomen de plank volkomen misslaan door onwetendheid van de poster mag je puur en alleen op dat gegeven niet aftrollen. Daar hoort dan inderdaad de moderatie overbodig bij.
Begrijp mij niet verkeerd, ik gebruik ook vaak 'overbodig' maar in sommige gevallen vind ik dat een reactie verder omlaag moet. Bovendien vind ik iets als 'm$' sowieso al een troll en dus ook reacties die gewoon niet leesbaar zijn. Overigens mag er ook dus wel een 'kostsmile' in voorkomen, helemaal niet erg als het maar gegrond is.
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 00:53:
Deze van mij: eerst 1 omhoog (terecht eigenlijk wel) vervolgens weer omlaag (jaloers?) 2 x 0-gemodereerd (moeten de punten op?) enz. Binnen een paar minuten!
Dit komt omdat je een vraag gaat stellen op de FP, dat is iets wat al niet op prijs wordt gesteld, en daarna je post min of meer nog gaat aanvullen. Dit is gewoon té onoverzichtelijk en krijgt dus geen hoge score.
Nog vb: in de zelde post iets naar beneden schrijf ik een verhaal over hoe je cpu's maakt, krijg al snel +4. Vervolgens gaat een uur later iemand als reaktie op de first post (lekker bovenbaan zodat het goed opvalt) nog eens hetzelfde verhaal overdoen. |:(
Waarop mijn post dus een ware duikvlucht neemt. :Z

Tuurlijk. Dat kan voorkomen. Maar ik vind het wel knap irritant dat mensen niet gewoon een eerlijke beoordeling kunnen geven (waarom geven die eersten anders een +4 en die laatste vind 2 nog steeds te veel???).
Ook zaken als 'op de man af spelen' wordt ook niet gewaardeerd zoals je ziet :P. Als je denk dat iemand fout zit dan kan je of gewoon die post naar beneden modereren of je zorgt ervoor dat een duidelijke post opzet. Een een zinnen als 'Alleen dan kun je geen instapmodellen leveren als je die niet overhoud' zijn lastig te lezen en vandaar dat je daarom misschien wel omlaag wordt gemod.

edit: en als de TS zijn startpost dus op de fontpage had gezet dan had die wel mooi een overbodig gevangen, simpelweg omdat zo'n lap tekst niet goed leesbaar is.

[ Voor 5% gewijzigd door LauPro op 21-03-2003 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 22:07:
Een puntje teveel doet geen kwaad, en is zelfs leuk meegenomen voor de bijdrager (errug heh?), maar een punt te weinig is veel schadelijker. Eigenlijk vind ik het vooral zielig. Die modders dan 8)7
Uit mijn hart gegrepen Wacked, 100% mee eens.

Wat je verdere verhaal betreft: het probleem komt omdat iedereen maar kan modden hoe zijn/haar pet staat, hetgeen resulteerd in opvallend veel 'eigen mening en voorkeur' moderaties.

Hier op /16 proberen we de mismoderaties te corrigeren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Hoewel ik moeite heb om iemand die een dergelijke topictitel aanmaakt serieus te nemen, ben ik het op sommige punten wel met de topicstarter eens. Het is een hier wel vaker gaande discussie over de strengheid van het modden en waar nou de meetlat gelegd dient te worden.

Er wordt in het algemeen niet al te best gemod en ook het modden op TMF in het specifieke laat soms nog wel eens te wensen over. Veellezers als TMF-ers zijn vaak strenge modders. Dat komt doordat zij al veel gelezen/gezien hebben en dan moet er al heel wat in een post staan om het een goede post te latezn zijn. Dat is IMO niet de goede benadering. Ik denk dat je met een meer open vizier naar reacties moet kijken en dat daardoor scores hoger worden.

Wat is nu vaak de gang van zaken. Als een draadje gewoon de vrije wereld in gaat, staat deze door charlatans en andere verziekers vaak zonder uitzondering op +3 en +4 wat vaak heel duidelijk onterecht is. Zo'n draadje wordt gemeld in het TMF waarna de botte bij erover gaat en er vaak weer te streng gemod wordt.

Wat mij betreft blijft het een evenwichtsspel tussen het gunnen van punten aan goede reacties, het rechtvaardig streng zijn en het toch niet alle reacties op 1 en 2 laten eindigen. Dat laatste zie je vaak bij een doodgemod draadje. Alle reacties op 0,1 en 2 met het zwaartepunt op 1. En dat is imo absoluut niet de bedoeling.
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 00:53:
[...]

[...]
Puntje derbij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 13:17

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

KexDaFlex schreef op 21 maart 2003 @ 08:45:
Er wordt in het algemeen niet al te best gemod en ook het modden op TMF in het specifieke laat soms nog wel eens te wensen over. Veellezers als TMF-ers zijn vaak strenge modders. Dat komt doordat zij al veel gelezen/gezien hebben en dan moet er al heel wat in een post staan om het een goede post te latezn zijn. Dat is IMO niet de goede benadering. Ik denk dat je met een meer open vizier naar reacties moet kijken en dat daardoor scores hoger worden.
een kleine aanvulling,
volgens mij is er niks tegen op streng modden (streng maar rechtvaardig)

Wat ik wel denk is dat het goed is om een onderscheid te plaatsen tussen de reacties die voor een hoge score gaan (+3 en +4) en gewone 'losse' opmerkingen, die in de range 0, +1, en +2 zitten.
Soms heb ik het idee dat die 'lage' range door hardcore moddereters beoordeeld worden op dezelfde criteria als de 'hoge' post, en aldus die lage range opeens allemaal met -1 overbodigs rekenen moet en een thread een duidelijke scheidingslijn krijgt tussen reacties op +3/+4, en alles daaronder op 0.

Dat zou niet moeten, en ik denk dat de hardcore moddereters zich daarvoor moeten hoeden, om niet neer te kijken op de 'simpele' +1 opmerkingen als een Mercedes SL-rijder die een Corsaatje passeert als die de berg hoog rijdt.

Verder is er ook de vraag of een moddereter 'corrigerend' moet gaan modden, een -1 geven met het idee dat anderen die weer omhoog gaan modden, f enkel om een statement te zetten (zoals de -1 troll op de 'M$'-schrijfwijze).
de discussie daarover is lastig, er zijn inderdaad momenten waarop ik merk dat ik zelf ook zo denk. Maar die moddereer-wijze mag geen 'default'-houding zijn bij het modden.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

We praten inderdaad over hetzelfde. Er is niets mis met streng edoch rechtvaardig modden. Maar hetgene dat jij beschrijft is wat ik streng edoch onrechtvaardig modden noem. Gewoon elke post op elk niveau de daarbijbehorende credits geven. Waarmee ik gelijk bij het "corrigerend" modden kom. Dat is wat mij betreft grote BS. Gewoon modden naar wat je de post waard vind en verder niets. Als je wil corrigeren dan mod je hem niet en wacht je af of het scoreverloop is zoals je verwachtte zodat je alsnog kan corrigeren. Maar wat mij betreft nooit vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed modden is helaas tijdrovend en de berg ongemodde rommel is vrij groot.
Ik betrap mezelf erop vrij selectief te modden (gericht investeren noemen ze dat)- > Grote draden: de eerste 20 doorkijken en de onterecht ongewaardeerde opschroeven en vervolgens op +3 niveau / plat te kijken of ik iets nutteloos zie, dan trek ik dat weer recht.

't is kort door de bocht en echte inzichtvolle reactie op plekje 100 hebben met mijn methode een probleempje, maar ik heb ook te maken met keuzes.....
Daarom mod ik liever nieuewe verse draden zodat ik iig de juiste tag/richting van een posting kan aangeven (of de vriendjespolitici eruit kan halen).

Overigens geef ik tegenwoordig zeer zelden een troll, 't lijkt mij zelden nodig of ze staan al op de -1. +1 inzichtvol is mijn meest gebruikte optie.

/me is wel vrij genereus is bepaalde opzichten, een flinke zeef met grote gaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik mod ook af en toe een puntje mee op de FP, maar ik hanteer de botte 'punt per zinvolle alinea' methode.

Dan kom je vaak niet zo hoog.

Ik kijk hier wel af en toe, en als ik zie 'hele draad overgewaardeerd' kijk ik niet eens, maar filter ik echt op +3 en +4 (geestelijk) en ga die dan op mijn manier omlaag modden, en dan kijk ik niet naar de rest.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Dat is vervelend. Het kan wel zo zijn dat je post gewoon niet meer waard is dan +2 maar dat je omdat iedereen punten mag geven je snel op +4 komt. Het kan zo zijn dat je op +2 (of minder) terechtkomt na een paar uur/dagen. Dit is vooral psychologisch niet echt fijn, als je ziet dat je op +4 stond en terug gaat naar +2.
Het is gezonder voor jezelf om te kijken naar de eindscore en die te meten aan de FAQ/richtlijnen mbt modereren/modpunten.
Het is in jouw ogen daarom oneerlijk (zie quote). Het is juist eerlijk, iedereen krijgt de kans om punten te geven/ weg te halen en sommige zijnn gewoon sneller dan anderen met punten geven en anderen met puntjes eraf te halen. Helemaal objectief kan dit systeem nooit zijn. Het grote aantal mensen op de FP vertegenwoordigen vele verschillende meningen, ik hoop voor jou en mij dat de meningen zich middelen.
Gelukkig hebben we dit forum om eventuele misstanden/problemen aan de kaak te stellen en eventueel op te lossen.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Nu online

LauPro

Prof Mierenneuke®

Als ik even een voorbeeld mag geven van een posting die IK een troll waard vind:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=729805

Je ZIET dat er maar 1 slot nodig is, dan gaat het me er nog nieteens om wat voor een soort slot maar om nu meteen maar 'twee PCI sloten' te gaan roepen :Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LauPro, ff zonder lullig te willen doen, maar je moet toch echt even de FAQ er op nalezen. Een troll is per definitie off-topic bedoeld om aandacht te krijgen. Een flame-bait lijkt me eerder op zijn plaats. Maar het is (buiten dat hij 2 slots bedoeld ipv 2 PCI) wel een terechte opmerking.

Sowieso lijkt het wel of het geven van (al dan niet terechte kritiek) hier áltijd negatief beoordeeld wordt.

Het refereren naar Microsoft als M$ vind ik trouwens geen flamebait. Sommigen bedoelen het 'grappig' anderen weten niet beter en slechts weinigen doen het uit hun afgrondige afkeer tegen alles wat met geld, grote bedrijven en macht heeft te maken.

En op de man spelen word niet gewaardeerd. Dat snap ik. Maar ik ben (naast teweaker) ook maar een gewoon mens en ik word van sommige lui of opmerkingen wel eens knap droevig.

Als mensen niet lezen mag je ze er vlgs echt mij wel op wijzen. Als ze daarvoor een opmerking naar hun hoofd krijgen is dan hun risico. Er zijn er nogal en paar die mogen van mij terug naar de lagere school: hun beheersing van de nederlandse taal is belabberd, en lezen kunnen ze ook niet.

En nog bedankt voor de uitleg he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Nu online

LauPro

Prof Mierenneuke®

Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 20:17:
LauPro, ff zonder lullig te willen doen, maar je moet toch echt even de FAQ er op nalezen. Een troll is per definitie off-topic bedoeld om aandacht te krijgen. Een flame-bait lijkt me eerder op zijn plaats. Maar het is (buiten dat hij 2 slots bedoeld ipv 2 PCI) wel een terechte opmerking.
Ik heb die FAQ wel doorgelezen en ik vind (daar ben ik ook wel is een topic over gestart) dat er bijv. de tag -1 Foutief erbij moet komen. En als we het begrip troll even iets verder doortrekken dan kom je uit bij een fout en vies iets. Die foute reactie vond ik een troll waard - maar dat neemt niet weg dat ik het waardeer dat je me er even op wijst ;).
Sowieso lijkt het wel of het geven van (al dan niet terechte kritiek) hier áltijd negatief beoordeeld wordt.
Dat betwijfel ik, en hier werk ik ook absoluut niet aan mee. Vaak vangen deze personen een inzichtvol voor hun reactie.
Het refereren naar Microsoft als M$ vind ik trouwens geen flamebait. Sommigen bedoelen het 'grappig' anderen weten niet beter en slechts weinigen doen het uit hun afgrondige afkeer tegen alles wat met geld, grote bedrijven en macht heeft te maken.
'M$' is buitengewoon kinderachtig en vind ik dus wel degelijk een troll waard, het gaat immers om het doelbewust provoceren en etteren.
En op de man spelen word niet gewaardeerd. Dat snap ik. Maar ik ben (naast teweaker) ook maar een gewoon mens en ik word van sommige lui of opmerkingen wel eens knap droevig.
Dan moet je gevat reageren, en het beste is gewoon om reactie die helemaal nergens op slaan gewoon naar beneden te modden en ze negeren. Als je echt heel bedroeft bent geraakt dan vraag je of een paar mensen mee willen helpen met naar beneden modden >:).
Als mensen niet lezen mag je ze er vlgs echt mij wel op wijzen. Als ze daarvoor een opmerking naar hun hoofd krijgen is dan hun risico. Er zijn er nogal en paar die mogen van mij terug naar de lagere school: hun beheersing van de nederlandse taal is belabberd, en lezen kunnen ze ook niet.
Dat is in principe niet de bedoeling, en vaak krijgen deze verbeteraars, als ze het maar gevat doen, nog een hoge(re) score ook! Ik kan het af en toe ook niet laten :7 en dan zal ik zeker even reageren, maar dit moet eigenlijk via mail gebeuren.
En nog bedankt voor de uitleg he? ;)
Geen dank ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik al dacht. Een forum voor moderators zonder vriendin ipv voor ezers of schrijvers. Bijdrages die op slashdot +5 zouden zijn, halen hier niet verder dan 1, of -1 als iemand toevallig pro/against MS/Apple of noemt u maar is. Te triest. Iets geeft ze de illusie dat ik voor -hun- ga 'werken' om ze te pleasen of zo. Van welke planeet kom je dan vandaan, denk ik dan. Ik was hier alleen maar om mezelf te pleasen en misschien sommige lezers, so there. Dit was dus mijn laatste bijdrage. U gaat hier uiteraard niet om treuren, en ik ga verder niet het risico lopen ook maar 1 seconde van mijn kostbare tijd te verprutsen aan pukkelige jongetjes die alleen maar zitten te bedenken hoe ze werk van anderen kunnen beledigen dan wel vernietigen. Het is en blijft een te trieste instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020

Ehm, je realiseert je dat er _veel_ meer mensen modden dan alleen de personen die hier reageren :?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Er zijn grof weg 80k aan registreerde users die allemaal in principe kunnen modden. dus idd lees bovenstaande reactie nog maar eens Renegade in "Te anaal.."

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik ga er geen woorden aan vuil maken. Je beschuldigt hier mensen en gooit met vooroordelen en gooit met allerlei ongefundeerde stellingen. Dit valt nog wel recht te trekken als je zelf wel eerlijk speelt en dat doe je niet, je verhult jezelf in ***** anonimiteit. [Verwijderde gebruiker]

ps: Spice-Girl vind mij geen pukkelig jongetje meer (jammer genoeg :) )

[ Voor 14% gewijzigd door Spice op 24-03-2003 21:37 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Mwa, aan iemand die te laf is om met open vizier te reageren (kloontje?), maar anoniem wel 'dappere' taal uitkraamt, zullen we verder maar geen tijd meer verdoen.
:O

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Spice schreef op 24 maart 2003 @ 20:15:
[...]

ps: Spice-Girl vind mij geen pukkelig jongetje meer (jammer genoeg :) )
* KeX wil eigenlijk ook wel weer graag een pukkelig jochie zijn.

Irritant hoor zo'n kloon knulletje die denkt zo z'n gram ff te moeten halen. Als ie geprobeerd heeft mensen te irriteren dan geef ik ruiterlijk toe dat het hem gelukt is. Weer een teleurstelling erbij en weer een reden erbij om topics die op deze "ïk kan net behoorlijk Nederlands"/puberaal manier beginnen, links te laten liggen.

Kruip lekker terug onder die steen waar je vandaan kwam, zak hooi!

:/ * KeX is not amused.

[ Voor 6% gewijzigd door KeX op 24-03-2003 21:38 . Reden: +komma ]

Pagina: 1