ati fullstream

Pagina: 1
Acties:

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:57
hey,

weet een van jullie misschien waar ik de ati fullstream plug in kan downloaden? Ik ben namelijk erg benieuwd of de kwaliteit van het beeld er op vooruit gaat, dit lijkt me erg handig bij streaming video.
Ik heb al op de site van ati gezocht en op de site van real, omdat ik heb begrepen dat real one player een speciale versie heeft voor ati fullstream. Maar daar kan ik alleen een linkje vinden naar de ati site waar info over fullstream.
Als iemand het weet?

Laterz

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

KneoK

Not in a million lightyears

Sjekster schreef op 20 March 2003 @ 22:05:
hey,

weet een van jullie misschien waar ik de ati fullstream plug in kan downloaden? Ik ben namelijk erg benieuwd of de kwaliteit van het beeld er op vooruit gaat, dit lijkt me erg handig bij streaming video.
Ik heb al op de site van ati gezocht en op de site van real, omdat ik heb begrepen dat real one player een speciale versie heeft voor ati fullstream. Maar daar kan ik alleen een linkje vinden naar de ati site waar info over fullstream.
Als iemand het weet?

Laterz
Dit zou ik ook heel graag willen weten. Ik heb ook al veel lopen zoeken maar heb het op een gegeven moment maar zo gelaten.
Maar ik wil uiteraard wel alles uit het kaartje kunnen halen wat Ati ons beloofd...

• Sjekster
Niemand die hier iets over weet?
Dat real player zou meegeleverd worden met de kaart maar ik heb het niet kunnen vinden....zucht

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

KneoK

Not in a million lightyears

* KICK !!!

Nog steeds niemand die hier meer over weet ?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
lijkt mij ook wel interessant... heb ook ff rondgekeken maar kan het idd nergens downloaden. Al heb ik wel mn twijfels bij het merkbare resultaat van zulk soort 'technieken'.. de kwaliteit van streaming video is nog altijd afhankelijk van de verbinding, en als dat slecht is kan zo'n techniek het niet echt verbeteren lijkt me..

Verwijderd

Dit is geen plugin, schijnt het.
Het is een functionaliteit van de kaart die Real kan benutten.
Als je een 8550 hebt, moet je flashen naar 9100 om deze feature te krijgen.
de andere 9x00's zullen het ook al wel hebben.

Verder heb ik er geen ervaring mee, eerlijk gezegd lijkt het me nutteloos.
Eingelijk is realplayer al nutteloos. Start default een heleboel shit op in je OS, terwijl het maar een player is. En het vreeeet geheugen.
En de feautre zelf, tja, zou toch wel een soort overlay achtige functie zijn lijkt me.

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 08:44

Killer

Hatseflats!

Gewoon de nieuwste realplayer downloaden van het internet. Deze ondersteunt de full-stream technologie. Het werkt verder wel prima, maar de realplayer bestanden zijn al but van nature, dus de de geoptimaliseerde versie met fullstream is iets minder but

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

• Sjekster
Vreemd ik heb volgens mij de nieuwste realplayer en voor zover moet dat fullstream en videoshader ook werken op mpegs enzo, maar ik zie geen verschil tussen het afspelen in realplayer of pakembeet windows media player. Ook kan ik in de hele documentatie van realplayer niks vinden erover, noch kan ik het ergens aan of uitzetten.
Weet je zeker dat het in de download versie zit Killer?

• Sjekster
Niemand?

Heeft iemand toevallig deze speciale versie van realone player op hun ati driver disk meegekregen?

Pagina: 1