Toon posts:

Exchange 5.5:Folders met documenten posten in Public Folders

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag via de post 7 leuke cd-roms toegekregen met allemaal documenten erop in verschillende folders.
Deze moet ik toevoegen in de public folders.
Hoe kan ik een volledige directory met files en subfolders posten in een public folder?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 19:36

mutsje

Certified Prutser

Door van deze link ff csv.exe te halenhttp://www.datacrash.net/...T=17&grp=12&msg=57&page=0 deze uitpakken. Lees gelijk de text ook even goed door.

Dan open je Exchange Administrator ga je naar Export(ergens in je filemenu balk heb geen exchange5.5 bij de hand) Dan open je Export. Je verwijst naar de extra.csv. Dan zet je alles aan wat je kunt exporteren.

Nu ga je in dat Excell Sheet Alles Verwijderen wat je NIET nodig hebt.. (eerst ff saven) dus je mailboxen enzo.. Dan kijk je naar een voorbeeld Public folder. Aan de hand daarvan creeer in je de Excell sheet je eigen structuur. Dan ga je weer naar je Exchange Administrator en doe je een Import > verwijzen naar die csv file.

Let wel met exporteren kun je foutmeldingen krijgen omdat er in de eerste row meer verwijzingen staan dan dat je exporteerd. Deze zul je 1 voor 1 moeten verwijderen tot de hele export goed gaat.

veel suc6 ermee