• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ik kan sinds een uur of 21:00 niet meer naar buiten bellen (ISDN), maar wel nog gebeld worden. Is er wellicht een telefoonstoring hier? (veenendaal)?
En om de opmerkingen voor te zijn: nee, ik heb niks veranderd, zit gewoon TV te kijken maar kan ineens niet meer bellen dus :'(

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-02 07:53
Het zou natuurlijk kunnen maar meestal is er iets met je eigen NT1/centrale mis, ik zou gewoon het storingsnummer van KPN bellen. Wij kunnen hier ook weinig aan doen, het lijkt me niet dat heel Veenendaal plat ligt ofzo.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 15:41
even 0800-0407 bellen
weet je het zo

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

FAQ Internet & Telefonie :
"Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan."
Al aan buren gevraagd of ze ook probz hebben? Eventueel daarvandaan naar KPN bellen als ze geen problemen hebben om de vragen wat er met je lijn is?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.