Ik heb een behoorlijk groot probleem met het branden van BIN / CUE & ISO files. Wanneer ik er een brand op een lege cd (tdk, nashua) wil dat wel lukken. Mijn probleem zit dan echter in het afspelen. Ik krijg elke keer bij de installatie na ongeveer 2 minuten te hebben geinstalleerd een read error. En dat is nu al 20 keer gebeurd (niet overdreven). Ik heb dus al 20 cd's moeten weggooien waarvan de brandsoftware zegt 'CD succesfully created'.
Ik heb al geprobeerd te branden met Nero 5.5.9.17 fireburner en winoncd. Ook heb ik de image geladen met daemon en geprobeerd te branden maar ook zonder resultaat. Het vreemdste is nog wel dat muziek, films en direct kopieren wel lukt. Ook het branden van ccd met clone cd gaat prima.
Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft!!
Alvast bedankt
Ik heb al geprobeerd te branden met Nero 5.5.9.17 fireburner en winoncd. Ook heb ik de image geladen met daemon en geprobeerd te branden maar ook zonder resultaat. Het vreemdste is nog wel dat muziek, films en direct kopieren wel lukt. Ook het branden van ccd met clone cd gaat prima.
Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft!!
Alvast bedankt