achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Heeft iemand al is gesnuffeld op het forum van ars, misschien dat daar wat info te vinden is
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
volgens mij doen ze daar aan geheime afspraken of zo, of ze zitten natuurlijk op een ander forum te lullen
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
ze hebben vandaag 850 milj uitgepoept, zal dit een voorbode zijn of slechts alles???
er is ook maar door 2 personen geflushed waarvan 1 cambridge.
afwachten maar
er is ook maar door 2 personen geflushed waarvan 1 cambridge.
afwachten maar
[ Voor 1% gewijzigd door fenrir op 21-03-2003 07:22 . Reden: typo ]
Van klussen krijg je grijze haren
Mmm....
We will be hitting the Cows with a "Shock and Awe" shortly. The assault will go for several hours.
TCL
PS we are getting pretty bored with this project. What about you?
Ik weet het allemaal niet hoor...You guys really love abusing the cows eh?
DPC have just started celebrating taking first again. And like their worst nightmare, TCL comes stalking after them with the new shiny beatdown stick
This is going to be fun to watch
I am out of DPAD for the moment because the project is no longer acheiving anything. The results have reach a plateau...there is no more efficient config possible.
Until the next version comes out that will simulate a different component, I will deploy my assets to projects that are actually doing something.
But TCL and a few other guys have been holding off the cows really well. When you see the number of active members they have, it is really amazing Kudos to all those holding the fort
But feel free to deploy your assets to other projects. If you are not sure where to go, just post a new topic asking for advice. Believe me when I say that you will get many invites

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
2,5 miljard eruit gepoept door cambridge
het verschil is nu terug naar 100 milhjoen in ons voordeel ......wordt aardig spannend .... ars denkt dat wij hier super veel power inzetten ...en zijn heel trots dat ze ons "af" kunnen houden.... echter hebben wij maar een klein beetje power hier, maar zullen ons wel verzetten en altijd blijven strijden om #1
het verschil is nu terug naar 100 milhjoen in ons voordeel ......wordt aardig spannend .... ars denkt dat wij hier super veel power inzetten ...en zijn heel trots dat ze ons "af" kunnen houden.... echter hebben wij maar een klein beetje power hier, maar zullen ons wel verzetten en altijd blijven strijden om #1
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
ars is er nu overheen een tegenflush? zou nu gruwelijk zijn gaatje is nu iets van 500 miljoen
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Volgens mij liggen de stats bij Dukebox plat
Maar ik ben hier al een tijdje geleden mee gestopt omdat er weinig verbetering meer is te halen bij de muon yields. Ik zal zeker terug komen wanneer versie 5 wordt uitgebracht, maar tot die tijd draai ik wat anders.
Don't waste your time or time will waste you
Pagina: 1