Toon posts:

[PDA's] Multiple-key-press-errors en Virtual Pads

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij bepaalde NES, GameBoy, etc emulators voor Pocket PCs is er een mogelijkheid om een virtual pad te gebruiken voor de besturing (vierpuntdruktoets + knoppen op scherm), misschien een domme vraag (ik heb geen pda), maar kan dat ook met je vingers, of moet dat met styli? En hoe zit het met de Palms?

En ik heb gehoord dat je bij bepaalde Pocket PCs niet meerdere knoppen tegelijkertijd kunt indrukken, maar voor welke merken geldt dat? Is dat te omzeilen?

Thanks.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:09

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Het kan met je vingers, maar die hebben nogal een groot raakoppervlak vergeleken met een stylus wat de nauwkeurigheid niet zo ten goede komy. Ook maak je op deze manier allemaal vieze vingerafdrukken op je scherm

Als je de aanschaf van een PPC overweegt om spelletjes er op te spelen koop dan gewoon een GBA (SP)...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb wel eens Rayman voor de PPC gezien en daar had je idd ook gewoon knoppen op het scherm die je met je vingers moest induwen. Ik weet niet hoe die glazen schermen zijn, maar mijn Clie heeft een dun plastic scherm en dat reageert niet altijd even lekker op vingers. Bovendien heb je geen feedback (je voelt niet dat je iets induwt), waardoor het spelen erg wazig wordt.

Voor Clie's heb je trouwens wel deze l33t3 game controller :)

Afbeeldingslocatie: http://www.expansys.com/img/big_PEGA-GC10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.enorgis.com/Images/tn_cliepad.jpg

Maarja je wil een PocketPC, dus nevermind ;)

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op 21 March 2003 @ 01:15:
Het kan met je vingers, maar die hebben nogal een groot raakoppervlak vergeleken met een stylus wat de nauwkeurigheid niet zo ten goede komy. Ook maak je op deze manier allemaal vieze vingerafdrukken op je scherm

Als je de aanschaf van een PPC overweegt om spelletjes er op te spelen koop dan gewoon een GBA (SP)...
Ik ben een retro games freak, dus eigenlijk is emulatie het beste reden dat ik heb om zo'n ding aan te schaffen, wel 2e hands dan ;) Oh en gps is ook handig.

Verwijderd

Topicstarter
Bigs schreef op 21 March 2003 @ 01:57:
Ik heb wel eens Rayman voor de PPC gezien en daar had je idd ook gewoon knoppen op het scherm die je met je vingers moest induwen. Ik weet niet hoe die glazen schermen zijn, maar mijn Clie heeft een dun plastic scherm en dat reageert niet altijd even lekker op vingers. Bovendien heb je geen feedback (je voelt niet dat je iets induwt), waardoor het spelen erg wazig wordt.

Voor Clie's heb je trouwens wel deze l33t3 game controller :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Maarja je wil een PocketPC, dus nevermind ;)
Palm heb ik ook al aan gedacht maar het aantal emulators ervoor is erg klein, mame, gameboy classic, met nogal slecht geluid en net niet genoeg snelheid (en Palm OS 5 devices zijn wel erg duur, kan ik net zo goed voor ppc gaan).