Toon posts:

<Inspire 5500> Welke DVD om te testen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende week krijg ik de Creative Inspire 5500 en nu zou ik deze graag willen testen. Welke films hebben hebben goeie surround effecten??

Verwijderd

Gewoon een actiefilm ofzo. Matrix ofzo??

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Repeat , die gitaar = cd dire straits?
anyway on topic .. dvd's die ik gebruik voor demo :
- Lord Of the rings : fellowship of the ring .. vooral the scene van The Bridge of Kh'azad Dum ofzo
- The Matrix : Famous lobby scene é
- The Haunting : verscheidene scenes
- Sleepy Hollow : verscheidene scenes

und zovoort ..

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
'Heat' natuurlijk, de schietscene op straat na de bankoverval!
Die is echt magnifiek op DTS :D

Amateurcoureur en fervent banktukker

Verwijderd

Face/Off: scene op de startbaan als het vliegtuig vertrekt met Caster en Pullox Troy erin en Sean erachter gaat :)

Verwijderd

De Openings "Battle" van de Romeinen tegen de Germanen in Gladiator... Geweldige scene, qua beeld EN qua geluid! :)

Verwijderd

U5701 de film als 't gaat om prachtige geluidseffecte

Verwijderd

Perfect Storm en Independence Day hebben ook lekkere geluiden om surround te testen

• IJ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-03 18:16

IJ

Persoonlijk vind ik Swordfish de perfecte film om je geluid te testen...en dan zeker al meteen in het begin van de film ;)

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-02 20:44
U 571 inderdaad om je sub te testen, bij de dieptebommetjes. Verder is Pearl Harbor ook wel leuk, vooral voor de surroundeffecten. Daarnaast heeft Black Hawk Down ook wel leuke effecten.

Verwijderd

yep U-571 is echt goed om je sub te testen als ze die splasser's in de zee gooien. nou als je hard genoeg zet dan kan je wel met die bass uit de film je buren mee wakker maken >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 23:19 ]

• MMUilwijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:46
Persoonlijk vind ik "Saving private Ryan" erg fijn om mee te testen...
Vooral de landingsscenes doen t goed qua Dolby Digital. Ik heb dezelfde set en
ik moet zeggen dat t erg prettig is om daar een (goeie) DVD mee te kijken !

edit:

Perfect Storm is ook niet mis idd...vooral de scenes met de heftige golven

[ Voor 20% gewijzigd door MMUilwijk op 21-03-2003 23:25 ]

Everytime I suffer I become a better man because of it

• Droopey
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2023

Droopey

Hoe kan ik je helpen?

Ik ga mee met Tom Swinnen voor wat betreft de lobby-scene in de Matrix... toch qua geluid een van de betere scenes uit de film.... En makkelijk en snel te vinden ook... Er zijn wel wat andere goede DVD's als je het mij vraagt, maar die van de Matrix gebruik ik toch het meeste...

Of de race met de Shelby in Gone in 60 Seconds..... Die vindt ik zelf qua geluid ook erg goed, maar minder surround dan the Matrix

Hier had uw reclame kunnen staan.

Verwijderd

TomSwinnen schreef op 20 March 2003 @ 20:10:
- Lord Of the rings : fellowship of the ring .. vooral the scene van The Bridge of Kh'azad Dum ofzo
Volledig mee akkoord ... is een zeer recente film die de nieuwste technologieen gebruikt ... en het is gewoon impressionant in surround :9~
Pagina: 1