Erg veel overgewaard @ NV35

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
nieuws: "NV35 tweemaal zo snel als GeForce FX 5800"

Heel veel +3 en +4 dingen die gewoon inkoppertjes of zelfs onliners zijn. Duidelijk te merken dat er een groot aantal mensen aan het modden geweest zijn die denken van "hej dat vind ik ook" *+1* :{. Er is ook nog iemand langsgeweest die overal "grappig" heeft gemod :(. Ik ben er eerder vanavond al een keer langsgelopen, maar het is nog steeds niet echt goed :o.

[ Voor 10% gewijzigd door Wouter Tinus op 20-03-2003 19:40 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Been there using appropriate tools, now someone has to finish the job. Weeeeeeeuuuuuw!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

ik zal eens een rondje gaan wandelen.

*pakt de botte*

Afbeeldingslocatie: http://www.runegame.com/images/community/Fan_Art/VikingAxe_by_Orm_Viking.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Is het een privefeestje of mag ik ook meedoen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Phantomastique schreef op 20 March 2003 @ 20:22:
Is het een privefeestje of mag ik ook meedoen? :P
Je bent meer dan welkom om links en rechts nog wat af te knabbelen en toe te voegen!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Woei... ik ben de laatste tijd mijn puntjes al nuttig aan het gebruiken. Een voordeel van een karmahoer zijn, je krijgt best veel modpunten kado :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

pffff, ik was hier vanmiddag al mee bezig geweest, ik kan weer opnieuw beginnen zie ik wel :(.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een stukje quoten kan tegenwoordig al drie opleveren. Wie zet daar nog een stuk gereedschap in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 22:22:
Een stukje quoten kan tegenwoordig al drie opleveren. Wie zet daar nog een stuk gereedschap in?
3?

Hij staat al op +4

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Toen ik keek was het een 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 13:02
Gasten waar maken jullie je druk om?

Mijn post is dus 2x 12x achter elkaar naar beneden gemod met overgewaardeerd..
Nutteloos, mijn reactie is zeker meer waard dan deze ene punt die ik er nu aan over gehouden heb.

Klopt natuurlijk niet dit he?
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=728723

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmm, 'kheb niet veel fantasie nodig om te zien dat het iig geen +1 is.

Ik vraag me af, welk LM modje het zo nodig vond om deze onder de +2 te krijgen als een +2 niet eens zo'n beroerde score is voor die post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 13:01:
...

Ik vraag me af, welk LM modje het zo nodig vond om deze onder de +2 te krijgen als een +2 niet eens zo'n beroerde score is voor die post.
Ik mis het ook even, dit soort posts zijn wat mij betreft niet de post die een LM op die manier van +2 naar +1 moet halen. :/

/edit

Dat deze draad aandacht nodig had was duidelijk, maar wat blijkt helaas: de draad is met een enorme hoeveelheid modpunten doodgemod en staat imo chronisch te laag nu. Van de 107 reacties staan er 4 op +2 de rest staat op 1 of lager. Dat is natuurlijk geen normale verhouding voor een dergelijke draad, daarvoor hoef ik niet in details te treden. Ik begrijp dit niet helemaal meer.

[ Voor 36% gewijzigd door KeX op 21-03-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 13:17

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

KexDaFlex schreef op 21 maart 2003 @ 13:05:

Dat deze draad aandacht nodig had was duidelijk, maar wat blijkt helaas: de draad is met een enorme hoeveelheid modpunten doodgemod en staat imo chronisch te laag nu. Van de 107 reacties staan er 4 op +2 de rest staat op 1 of lager. Dat is natuurlijk geen normale verhouding voor een dergelijke draad, daarvoor hoef ik niet in details te treden. Ik begrijp dit niet helemaal meer.
procyon staat nu terug op een te schamele +2 (1.5),
ik denk inderdaad dat er gekeken mag worden of er LM-force ge(mis-)bruikt is om de draad te ver naar beneden te halen en tevens 'dood te modden'

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te beginnen, het is mijn reactie, maar ik vind het gewoon vreeemd.

Gisterenavond stond ze op +4, wat de reactie wel niet waard is, maar een +3 is toch wel op zijn plaats vind ik.

Hier is de reactie: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=728760

Let eens op de laatste 10 modereringen ... is te opvallend om toeval te zijn toch :? Alsof 10 mensen afgesproken hebben om die reactie eens de grond in te kelderen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 14:45:
Om te beginnen, het is mijn reactie, maar ik vind het gewoon vreeemd.

Gisterenavond stond ze op +4, wat de reactie wel niet waard is, maar een +3 is toch wel op zijn plaats vind ik.

Hier is de reactie: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=728760

Let eens op de laatste 10 modereringen ... is te opvallend om toeval te zijn toch :? Alsof 10 mensen afgesproken hebben om die reactie eens de grond in te kelderen B)
_/-\o_
Die reactie is zeker meer dan +2 inzichtvol ...

/me volgt het nVidia-debacle op de voet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Hiervoor geldt hetzelfde verhaal als wat ik hierboven heb getypt. Dit is waarschijnlijk, want terugrekenen laat zien dat de reactie op 1 heeft gestaan door de modactie, IMO ongepast LM tools misbruik.

Het valt misschien te verdedigen dat het een 1 2 of drie is, maar dat doet er niet toe. Wat IMO niet te verdedigen is is het terugzetten van 3 naar 1 met LM tools. Nogmaals, ik begrijp dit niet. :/
Pagina: 1