MS Sidewinder no longer supported?

Pagina: 1
Acties:

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-02 14:43
Heb een MS Sidewinder gamepad (serial) op m'n SB Live! zitten. Draai XP Pro. Onder game controllers staat die netjes geinstalleerd en werkt de calibratie, test en alle knoppen.

Nu wilde mijn vriendin Rayman 3 efkes uitproberen maar in-game werkt de direction-button (up-down-left-right) simpelweg niet...kan in de opties wel de toetsen wijzigen maar de direction-button ziet íe simpelweg niet....

Ben 'n beetje aan het zoeken gegaan en kom nu tot m'n stomme verbazing dit tegen: http://www.microsoft.com/.../support/winxp_compat.asp

" If you have Windows XP, these game devices are not supported. "

Is dit de reden dat de pad niet goed werkt in R3? Waarom is de detectie dan 100% en werkt 'ie bij de test en de calibratie wel goed? Darn guys.....I'll be damned als ik nu gewoon dezelfde met USB moet gaan halen...iemand enig idee? Dank op voorhand voor de hulp!

[ Voor 7% gewijzigd door retspan op 20-03-2003 19:02 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Hij doet het toch gewoon? Ik heb er ook een echter de software die je voor de Sidewinder gebruikt werkt niet onder XP. Wèl voor de usb versie idd. Je kunt de knoppen e.d. niet configureren maar verder is hij wel gewoon als gamepad te gebruiken. Spellen die de Sidewinder zo en zo ondersteunen doen het trouwens wel goed.
Het blijft minder, dat is waar ja.

[ Voor 4% gewijzigd door SmartDoDo op 20-03-2003 19:22 ]

• retspan
Dank voor de reactie maar zoals ik al aangaf werkt de directional button helaas niet :'( Any1 else?

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
stndaard 6 button driver ff proberen?

• retspan
Helaas dan doet 'ie het helemaal niet meer....darn