Topic beetje vaag gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
in het casemod en electronicaforum is een topic gesloten over een fan met ledjes die zo aangestuurd worden dat het lijkt of de fan stilstaat

dat is dit topic

ik vind dat de topicstarter gewoon de kans moet krijgen schema's enzo te ontwikkelen zoals hij al aangeeft, en dat het topic daarom niet dicht hoeft, want de litemod wil tekeningen enzo zien, die al belooft zijn, en nu in dit topic niet meer gepost kunnen worden

[ Voor 27% gewijzigd door NightOwlNL op 20-03-2003 19:02 . Reden: rot es op met de topictag ghehehe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 15:03

Res-q

Redder in nood?

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Lama, ik d8 dat t je eigen topic was... d8 ook ff voor meubel te kunnen spelen... :X

Ik vind dat dit topic terecht gesloten is, toen ik de openingspost las, d8 ik, hmm, een led-fan, wat is daar nieuw aan?? Pas gaandeweg het topic kwam ik er achter wat er werkelijk gemod was. Ik vind het zeker een mooie mod, maar meer info en een duidelijker verhaal was wel handiger geweest...

[ Voor 73% gewijzigd door Res-q op 20-03-2003 19:04 ]

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 17:13

Arno

PF5A

Ik zou Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! even lezen dan zie je dat je beter m-m had kunnen mailen ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
en geen van die situaties is van toepassing....

dus heb ik dit draadje geopend, want de mailserver loopt te klooien @ chello (nee, niet down, maar weigert mail te versturen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

vaag gesloten? volgens mij was ik vrij duidelijk hoor :P :)
Zoals ik daar al postte, iedereen kan een foto posten van een led-verlichtte fan, die komen zoveel voor. Nu is deze speciaal, omdat de ledjes strobo zijn, waardoor het lijkt alsof de fan stil staat. Erg gaaf, vind ik ook. Maar dit topic had alleen een fototje van een fan met een verhaaltje, das gewoon niet genoeg. Geen pics van de electronica erachter, geen schema oid.. Daar heeft niemand zo wat aan. Ik hoop dat de topicstarter doet wat er in de sluitmessage staat, en een nieuw topic opent met wat meer info. Wat is daar vaag aan :?
Zoals t er stond is het smeken om mensen die HOAX!! roepen, en dat kan ik mij eerlijk gezegd wel een beetje voorstellen. (Hoewel ik wel denk t dat t echt is enzo hoor)

[ Voor 13% gewijzigd door m-m op 20-03-2003 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet dit niet in Schop een Modje?
edit:
Ik bral... uit de FAQ: Je wilt weten waarom jouw topic is gesloten of verplaatst (verdwenen).
Excuses voor het ongemak :P

Hij kan het topic toch opnieuw openen, maar dan mét schema's? :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
m-m schreef op 20 March 2003 @ 19:09:
vaag gesloten? volgens mij was ik vrij duidelijk hoor :P :)
Zoals ik daar al postte, iedereen kan een foto posten van een led-verlichtte fan, die komen zoveel voor. Nu is deze speciaal, omdat de ledjes strobo zijn, waardoor het lijkt alsof de fan stil staat. Erg gaaf, vind ik ook. Maar dit topic had alleen een fototje van een fan met een verhaaltje, das gewoon niet genoeg. Geen pics van de electronica erachter, geen schema oid.. Daar heeft niemand zo wat aan. Ik hoop dat de topicstarter doet wat er in de sluitmessage staat, en een nieuw topic opent met wat meer info. Wat is daar vaag aan :?
Zoals t er stond is het smeken om mensen die HOAX!! roepen, en dat kan ik mij eerlijk gezegd wel een beetje voorstellen. (Hoewel ik wel denk t dat t echt is enzo hoor)
de persoon in kwestie gaf ook duidelijk aan datie schema enzo wilde gaan posten, dus is t topic logischer wijs niet terecht gesloten imho, en moet zelfs een lightmod ff geduld hebben net als ikke, want ik zit daar dus heel erg op te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

MR_WAZOO schreef op 20 March 2003 @ 19:46:
[...]
de persoon in kwestie gaf ook duidelijk aan datie schema enzo wilde gaan posten, dus is t topic logischer wijs niet terecht gesloten imho, en moet zelfs een lightmod ff geduld hebben net als ikke, want ik zit daar dus heel erg op te wachten ;)

ik had wel geduld kunnen hebben, maar hij had het gewoon beter direct moeten doen. Een goede startpost is belangrijk. Een topic openen met weinig tot geen info en pas later beloven dat ie gaat komen is niet helemaal de bedoeling, dat hoort gewoon in 1 keer. Kijk ook maar naar de reacties in de thread. Een fris begin leek (en lijkt) me beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
mwah, ben t niet helemaal met je eens, maar dat mag want dat is een mening :)

kun je t topic dan in iedergeval ook ff trashen ofzo, want aan een nutteloos topic hebben we nix he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_WAZOO schreef op 20 maart 2003 @ 19:58:
mwah, ben t niet helemaal met je eens, maar dat mag want dat is een mening :)
kun je t topic dan in iedergeval ook ff trashen ofzo, want aan een nutteloos topic hebben we nix he ;)
m-m heeft toch gewoon gelijk , jouw argument heeft totaal geen draagvlak, en wel om de volgende reden:

Stel je eens voor dat iedereen op GoT topics maakt over Mods, OC's et etc, zonder foto's en/of schema's te plaatsen en er vervolgens bij zet dat ze volgende week of volgende maand geplaatst worden.
Je kan toch gewoon je topic plaatsen als je de juiste schemas ,foto's en dergelijke bij elkaar heb verzameld zodat het voor iedereen duidelijk is.
Het is overigens wel een intressant topic, dus hij mag van mij weer snel in de lucht indien aan de eisen van het beleid is voldaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

Ik ben van mening dat, als je vele uren aan een mod hebt gewerkt en deze op GoT wilt showen, dat je dan ook wel ff je best kan doen op een mooie en complete openingpost.

Ik ben dus ook van mening dat m-m niets verkeerd heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

En slotjes bespreken we dus niet in LA, policy en dergelijke mogen prima :). Ook als het niet je eigen topic is, een verdediging van een slotje staat duidelijk in de sluittekst. Als je het er niet mee eens bent, kan je erover mailen (en sorry, maar een defecte mailserver is helaas geen reden om de policy daarover aan te passen :o).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Daarmee lijkt dit me redelijk afgehandeld. Als je het niet eens bent met het genomen besluit, kun je acouse mailen of ICQen.

Kom je er met hem ook niet uit, kun je het proberen bij zijn meerdere (Kaj.) of de bemiddelaar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.