Een heel vreemd probleem...: Als ik boot hangt het bootproces nadat de kernel is geladen. Ik kan het weer op gang brengen door een willekeurige toets op het toetsen bord ik te drukken... Ook daarna blijft het verdere init process steeds hangen, totdat ik weer op een toets ram. Dit gaat door totdat X is opgestart (dus als de systeeminitialisatie volledig klaar is).
Nu was ik laatst vanuit de zelfde console een het emergen (gentoo) en mij viel ook op dat het compileren stukken sneller gaat als ik steeds op het toetenbord druk... Het lijkt net of het dan ook kort hangt... Op andere plekken heb ik hier geen last van..
Erg vreemd dus. Als iemand iets weet, laat het horen, want het is erg irri om steeds te moeten rammen op het toetsenbord om te booten
Nu was ik laatst vanuit de zelfde console een het emergen (gentoo) en mij viel ook op dat het compileren stukken sneller gaat als ik steeds op het toetenbord druk... Het lijkt net of het dan ook kort hangt... Op andere plekken heb ik hier geen last van..
Erg vreemd dus. Als iemand iets weet, laat het horen, want het is erg irri om steeds te moeten rammen op het toetsenbord om te booten
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?