T-shirt laten bedrukken

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hydex
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:43
Hallo allemaal!

Ik heb iets gaafs ontworpen in adobe photoshop. Nu wil ik dit op 1 t-shirt laten bedrukken. Het t-shirt is blauw van kleur. Overal worden gigantische kosten in rekening gebracht. Weet iemand een goedkope manier om mijn logo (wit van kleur) goedkoop te laten drukken ? (ps ik weet niet of dit in de goede topic staat.. excuses indien het niet zo is)

[ Voor 13% gewijzigd door hydex op 20-03-2003 17:53 ]

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:21

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Op het Max Euweplein in A'dam zit een T-Shirtdrukker die niet zo duur is (geloof ik). Is dat wat?

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Verwijderd

Even een tip: Maak je plaatje in een vector-based programma. Zo heb je er veel meer plezier van!

Verwijderd

koop van die velletjes bij de bruna, print daar je logo op (werkt met elke inktjet printer) en strijk het zelf op je shirt (niet te doen met grote aantallen natuurlijk)

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Er zijn inderdaad wel textieldrukkers die dat kunnen doen voor ongeveer 15 euro inclusief een simpel shirtje... Je moet er wel rekening mee houden dat ze om een wit logo te kunnen drukken (het is meer persen in dit geval) eerst een wit vlak er op moeten zetten dat precies dezelfde vorm heeft als de uiteindelijke afbeelding. De afbeelding die ze er op persen is namelijk gedeeltelijk transparant en dat werkt dus alleen op lichte shirts...

Dat principe is dus hetzelfde als die dingen die je zelf kunt kopen, printen en strijken (zie hierboven), maar als je het laat doen is het wel wat duurzamer. Bovendien weet ik niet hoe je dan het probleem op moet lossen dat het om een wit logo gaat...

[ Voor 25% gewijzigd door Cpt.Morgan op 20-03-2003 18:03 ]

• hydex
Ik denk dat ik het dan maar zelf doe.. maar het probleem is dat ik dan een lelijk wit vierkant krijg of niet ?

• Cpt.Morgan
Die dingen die je kunt printen zijn gewoon transparant, dus geen wit vierkant... Maar als je logo wit is zul je dat dus ook niet zien... Je printer kan nu eenmaal geen wit printen :). In de winkel die ik ken kunnen ze er dus een wit vlak achter zetten (ook in vormpjes als het moet), maar of je die dingen ook kunt kopen weet ik niet..

• De_Koele_Man
  • Laatst online: 20-08 22:51

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

kuchkuchwww.thinkprint.kuchkuch.nl

Doen ook aan postorders :)

(waarom de fonque vraag je dit op een techforum en niet op fok! ofzo ?)

Meh!

Verwijderd

Cpt.Morgan schreef op 20 March 2003 @ 18:09:
Die dingen die je kunt printen zijn gewoon transparant, dus geen wit vierkant... Maar als je logo wit is zul je dat dus ook niet zien... Je printer kan nu eenmaal geen wit printen :).
ow ja, niet aan gedacht 8)7

• StalieN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09-2024
www.promotiemakelaar.nl
stuur je logo op, geef aan hoe, welke maat enzo, dan doen zij de rest..! heel snel en relaxt..!

www.stevelock.nl

• Dark Blue
  • Laatst online: 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Cpt.Morgan schreef op 20 March 2003 @ 18:09:
Die dingen die je kunt printen zijn gewoon transparant, dus geen wit vierkant... Maar als je logo wit is zul je dat dus ook niet zien... Je printer kan nu eenmaal geen wit printen :). In de winkel die ik ken kunnen ze er dus een wit vlak achter zetten (ook in vormpjes als het moet), maar of je die dingen ook kunt kopen weet ik niet..
Hèhe, eindelijk een slimmerik. Natuurlijk kun je geen wit printen, en van een wit vlak op je shirt zetten en daar dan het logo overheen, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Bovendien is het blauw dat over het wit heen komt nooit weer precies als het blauw dat je had, dus het wordt alleen maar erg fake als dat überhaupt kan.

In Gouda, aan de Oosthaven, zit een zaakje dat shirts bedrukt. In de etalage hadden ze een tijd terug een shirt met witte bedrukking staan, meen ik. * Dark Blue zou nog altijd een bluescreen tshirt van dr vriend krijgen :{ :P
Ik zou zeggen, bel die lui in Gouda eens... :)

* Dark Blue werkt overigens zelf in een printshop in hartje Den Haag, maar wij drukken dus geen wit...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

voor wit op donker is zeefdruk benodigd volgens mij.

Ik heb destijds een IA georganiseerd voor zwarte shirts met texten erop, heel leuk en niet te duur, maar je moet er minimaal 10 afnemen...

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Atgast schreef op 20 March 2003 @ 19:56:

Ik heb destijds een IA georganiseerd voor zwarte shirts met texten erop, heel leuk en niet te duur, maar je moet er minimaal 10 afnemen...
Ja, dat raad ik mensen ook altijd aan als ik denk dat de printshop het niet 'netjes' kan... ga naar een zeefdrukkerij. Ik heb op school gezeefdrukt, en hoewel het voor een n00bje erg moeilijk is, lijkt het me voor een bedrijf met veel ervaring geen probleem.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wise enough to play the fool

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ja, daar zijn transfer tshirts vanaf 1 exemplaar te bestellen...
...maar hij moet duidelijk zeefdruk hebben, en daar zeggen ze nergens dat je er 'eentje' kan bestellen.

Misschien een slechte manier, maar how about een zeefdrukkerij bellen voor een proefdruk, en vervolgens zeggen dat je het elders goedkoper kan krijgen?

Bij een proefdruk verplichten ze je nog tot niks en de kosten zullen ook niet zo hoog zijn... geef ze anders een fooi als je je erg schuldig voelt (hoewel dat zichzelf een beetje tegenspreekt maar ok )

• Blaise
  • Niet online
bij shirtshop.nl kan je vectorbased bestanden met max 3 kleuren laten drukken op elke kleur textiel.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

daar is dus die minimum oplage van 10

tenzij je op wit wilt drukken :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Cpt.Morgan
Dark Blue schreef op 20 March 2003 @ 19:53:
[...]een wit vlak op je shirt zetten en daar dan het logo overheen, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Bovendien is het blauw dat over het wit heen komt nooit weer precies als het blauw dat je had, dus het wordt alleen maar erg fake als dat überhaupt kan.* Dark Blue werkt overigens zelf in een printshop in hartje Den Haag, maar wij drukken dus geen wit...
Misschien dat jullie het niet doen, maar een textieldrukker (ze doen ook zeefdruk) in de lange hezelstraat in Nijmegen (als je meer wilt weten moet je ze bellen) doet dat toch echt... Ik ben het met je eens dat de kwaliteit van zeefdruk veel beter is, maar ja... als je echt een oplage van één wilt hebben...

Edit: http://www.nijmegen-totaa...=Print%20-%20Out&offset=0

Ik zat er een klein beetje naast, dat witte voordrukken doen ze alleen met fotos (alleen rechthoeken en geen vormpjes dus)...

[ Voor 20% gewijzigd door Cpt.Morgan op 20-03-2003 21:08 ]

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Cpt.Morgan schreef op 20 March 2003 @ 21:04:
[...]
Ik zat er een klein beetje naast, dat witte voordrukken doen ze alleen met fotos (alleen rechthoeken en geen vormpjes dus)...
Je zit er niet naast hoor.. DarkBlue moet gewoon nog een hoop leren, al was het alleen maar dat een printshop geen (zeef)drukkerij is.

Alles is in wit te drukken. Bij shirts is zeefdrukken gewoon het mooist, maar gezien het werk wat ze ermee hebben erg duur bij kleine oplage. Wil je witte tekst op een shirt, wil je witte outlines gewoon wit eronder.

En DarkBlue, dat gebeurt dus ook veel bij CD's voor je in een volgend draadje een antwoord geeft wat mensen onzeker maakt. Als je iets niet zeker weet, geef dan gewoon geen antwoord, geldt niet alleen voor jou overigens.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

nou nog een paar linkjes voor het slapen gaan
/me is moe van een lange culturele dag tefaf

http://www.tshirtsonline.nl
http://www.logoprint.nl
http://www.hannibal-shirts.com
http://www.promofactory.nl
http://www.thinkprint.nl
http://www.kickingshirts.nl

en zoek zelf nog ff op google met de woorden : zeefdrukken+t-shirts
Hier Dus

/me vind het ook heeel knap dat hem dit nu nog lukt met zo'n moeie kop

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 23:39 ]

• PowerFlower
  • Laatst online: 19:21

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Dark Blue schreef op 20 March 2003 @ 19:53:
[...]
van een wit vlak op je shirt zetten en daar dan het logo overheen, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Bovendien is het blauw dat over het wit heen komt nooit weer precies als het blauw dat je had, dus het wordt alleen maar erg fake als dat überhaupt kan.
Waahaa, ik heb nog steeds nachtmerries van het uitknippen van die witte rubberstamps... Ik werkte bij een printshop in Leiden, en daar vertelde m'n baas dat het prima kon, zo'n leeuwtje als transfer op een donkere achtergrond... en ik die manen helemaal uit mogen knippen... Maar goed. Je hebt dus wel degelijk witte vlakken die je onder zo'n transfer kunt gooien. Standaard zijn ze 4kant, maar je kunt ze bijknippen. Maar ja het blijft altijd een wit vlak met een transfer er over heen, je kunt daar dus niet behoorlijk witte letters mee maken of zo.
Witte letters of logo = zeefdruk. Wordt ook veel mooier. Maar ja als je het niet zelf doet, en je moet de aanmaakkosten betalen, dan wordt zo'n shirtje al snel €50 :p
* Dark Blue zou nog altijd een bluescreen tshirt van dr vriend krijgen :{ :P
Die kun je gewoon op http://www.errorwear.com bestellen hoor (tho the novelty is wearing off)
* Dark Blue werkt overigens zelf in een printshop in hartje Den Haag, maar wij drukken dus geen wit...
Mental note... don't go there :X ;)

Btw, dat mooie Photoshop dingetje... dat is zeker niet 1 kleur line-art zeker? Dat wordt helemaal een dure zeefdruk dan (meerdere drukgangen)...

* PowerFlower zou het gewoon laten transferen op een witte T of het hele verhaal vergeten

[ Voor 16% gewijzigd door PowerFlower op 21-03-2003 00:28 ]

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 15:12

alienfruit

the alien you never expected

www.cafepress.com :)
Kun je t-shirts en zelf XL mokken laten bedrukken :)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik zie dat je in Groningen woont. In de nieuwe boteringestraat zit een de Copy Corner waar je goedkoop T-shirts kan laten bedrukken (zeefdruk staat er, wat dat ook moge zijn).

[ Voor 15% gewijzigd door Knakker op 21-03-2003 11:18 ]

Geef mij maar een Warsteiner.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Atgast schreef op 20 maart 2003 @ 19:56:
Dat hoeft niet.
Het kan op 2 manier.
De eerste manier is zeefdrukken, 2 keer drukken, dus effectief een prijskaartje van een 2 kleurenbedrukking voor een een-kleuren-effect

De tweede manier is een transfer, dit kan op 2 manier.

1) de zeefdrukker drukt een spiegelbeeldbedrukking op een transferpapiertje, en strooit er lijm over, waarna het velletje door een tunnel gevoerd wordt, gedroogt wordt, en daarna met een transferpers op een tshirt gezet kan worden.

Voordeel : 1 kleur bedrukking, en vaak ook scherper dan direct bedrukken, zeker bij wit, nadeel is dat het niet door elke zeefdrukker gedaan wordt, en dat de produktie per uur een stuk lager ligt dan bij het direct bedrukken.

2) Is door een beletteraar te doen. Speciaal materiaal wat op dezelfde manier opgebracht kan worden als de transfers bij een zeefdrukker. Nadeel hiervan is dat je niet veel beletteraars zult vinden die dit materiaal standaard hebben liggen.
Da's ook wel logisch, 10 tshirts of 1, dat kost net zoveel tijd om te maken.. De opstarttijd is tenslotte hetzelfde..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• beetle71
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 17:05
Er is ook nog een oplossing met letters/vormen die worden uitgesneden en geperst.
Zo worden ook de namen achter op de shirts van voetballers geperst.
En nee, dit hoeven geen standaard letters te zijn. Het moet echter wel allemaal volvlak zijn, dus geen halftonen of verlopen. (en als vectorbestand worden aangeleverd)
Laat je logo anders ff zien, dan kan ik je zo vertellen of dit voor jou toepassing gebruikt kan worden.

• hydex
Jemig.. Wat een reacties had ik niet verwacht!!! bedankt allemaal.
Het logo bestaat uit gewone witte letters (het is alleen wel een speciaal lettertype) Ik lees dat het allemaal wel erg ingewikkeld wordt, zeefdruk heeft inderdaad opstart kosten van 50 euro. Een andere idee zou natuurlijk kunnen zijn dat ik het heel lichtgrijs uitprint. Ik ga ff transfers halen en kijken wat het resultaat wordt. Ik hou jullie op de hoogte

• moto-moi

moto-moi

hydex schreef op 21 maart 2003 @ 15:46:Een andere idee zou natuurlijk kunnen zijn dat ik het heel lichtgrijs uitprint. Ik ga ff transfers halen en kijken wat het resultaat wordt. Ik hou jullie op de hoogte
Lichtgrijs printen = zwart raster. Dat gaat dus niet werken.
Je kunt geen witte bedrukking op een tshirt maken met een gewone inktjet printer, zoals hier al meerdere keren boven staat..

• SillyJW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 18:09

SillyJW

der Gemutlichkeit

[vrijdagmiddag modus]
hydex schreef op 21 March 2003 @ 15:46:..Een andere idee zou natuurlijk kunnen zijn dat ik het heel lichtgrijs uitprint. ...
Sorry maareuhm.. :o

[/vrijdagmiddag modus]

offtopic:
Ozboz en Dark Blue... zijn jullie getrouwd ofzow?

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:15

Creesch

bla bla!

SillyJW schreef op 21 maart 2003 @ 16:45:
[vrijdagmiddag modus]

[...]
Sorry maareuhm.. :o

[/vrijdagmiddag modus]

offtopic:
Ozboz en Dark Blue... zijn jullie getrouwd ofzow?
offtopic:
laat papa eend dat maar niet horen !!! :P

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

OzBoz schreef op 20 March 2003 @ 23:26:
En DarkBlue, dat gebeurt dus ook veel bij CD's voor je in een volgend draadje een antwoord geeft wat mensen onzeker maakt. Als je iets niet zeker weet, geef dan gewoon geen antwoord, geldt niet alleen voor jou overigens.
Neeee :P lézen, Ozboz! *geeft mep met bruidsboeket*

Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg alleen dat het niet mooi wordt. (als de printwereld niet groter was dan de copyshop waar ik werk, dan was het slecht met ons gesteld :P ) Je kunt nooit weer de exacte kleur bereiken die het t-shirt had.

Bijv. zo'n blauw tshirt met witte error erop; het is onmogelijk om dat uit te gaan knippen, dus je drukt eerst het witte vlak en daarna je blauwe vlak met uitsparingen voor de letters. Dat hele vierkant wordt blauw, waarschijnlijk niet precies dezelfde kleur, en 'rubberachtig'. Gewoon, zoals bedrukte stof aanvoelt.

Belet me trouwens niet om te zeggen wat ik vind, ik weet dat je mod bent geweest, maar nu hoeft dat niet meer hoor. Als jij iets toe te voegen hebt aan mijn verhaal, kun je dat ook gewoon vriendelijk doen. Til niet te zwaar aan één posting, als alle anderen mij verbeteren, snapt de topicstarter dat heus wel.

Overigens ben ik niet met Ozboz, noch met Papa Eend (al) getrouwd :+

offtopic:
En... ik weet dat je bij Errorwear die dingen kan bestellen, maar iets stond me daarin tegen. Ik weet niet meer wat, creditcard betaling ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door Dark Blue op 21-03-2003 22:05 ]

• moto-moi

moto-moi

Dark Blue schreef op 21 March 2003 @ 22:03:
Bijv. zo'n blauw tshirt met witte error erop; het is onmogelijk om dat uit te gaan knippen, dus je drukt eerst het witte vlak en daarna je blauwe vlak met uitsparingen voor de letters. Dat hele vierkant wordt blauw, waarschijnlijk niet precies dezelfde kleur, en 'rubberachtig'. Gewoon, zoals bedrukte stof aanvoelt.
Tsja, dat is de lame copyshop oplossing.
Wat je vergeet is wat ik vandaag al eerder zei: Een beletteraar kan dat dus wel. Hij kan gewoon door een speciaal soort plastic te nemen, z'n snijplotter de raarste dingen uit laten snijden. Ook kleine lettertjes.

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Dat had ik gelezen hoor. Maar is zoiets betaalbaar, hou ook rekening met de topicstarter, die een Photoshop creatie wil drukken en dus geen tekst... dus er kunnen denk ik ook fades in zitten, hoe snijdt hij die uit?

• moto-moi

moto-moi

Dark Blue schreef op 21 March 2003 @ 22:32:dus er kunnen denk ik ook fades in zitten, hoe snijdt hij die uit?
WTF is een 'fade' :?
Of bedoel je een verlopend raster ? Dat kan een beletteraar ook prima, binnen bepaalde grenzen natuurlijk. Maar hetzelfde geldt voor die copy-shop-transfer-bende..

• beetle71
Er is ook nog een oplossing met letters/vormen die worden uitgesneden en geperst.
Zo worden ook de namen achter op de shirts van voetballers geperst.
En nee, dit hoeven geen standaard letters te zijn. Het moet echter wel allemaal volvlak zijn, dus geen halftonen of verlopen. (en als vectorbestand worden aangeleverd)
Laat je logo anders ff zien, dan kan ik je zo vertellen of dit voor jou toepassing gebruikt kan worden.
Ik zie maar steeds allerlei commentaar over hoe uit te snijden enz...
Inderdaad moto-moi heeft gelijk!
Er is een mogelijkheid om dit met een snijplotter uit een witte 'latex' folie te snijden die daaarna op het t-shirt geperst wordt. (Waarbij ik de kosten schat op zo'n 25 Eur voor 'n t-shirt...)
Nogmaals, laat dat logo ff zien, dan zie ik zo of het voor jou gebruikt kan worden en (zo ja) kan ik je verder helpen

Verwijderd

beetle71 schreef op 22 maart 2003 @ 11:03:
[...]

Ik zie maar steeds allerlei commentaar over hoe uit te snijden enz...
Inderdaad moto-moi heeft gelijk!
Er is een mogelijkheid om dit met een snijplotter uit een witte 'latex' folie te snijden die daaarna op het t-shirt geperst wordt. (Waarbij ik de kosten schat op zo'n 25 Eur voor 'n t-shirt...)
Nogmaals, laat dat logo ff zien, dan zie ik zo of het voor jou gebruikt kan worden en (zo ja) kan ik je verder helpen
dat is flok druk zie hier de gegevens van bij ons uit de buurt:

Flok drukken kosten : €5,70
groote: voorkant: 10x3 achterkant 30x30

niet afwasbaar, niet afbbrokkelbaar.

kleur = wit , kan op alles

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 11:09 ]

• beetle71
dat is flok druk zie hier de gegevens van bij ons uit de buurt
Niet per se.. Flok heeft een soort van velours 'uiterlijk'. maar er is ook nog een ander type dat glad is soort van 'latex'.

• moto-moi

moto-moi

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 11:07:
dat is flok druk zie hier de gegevens van bij ons uit de buurt:
kleur = wit , kan op alles
Flokken is _heel_ wat anders, maar inderdaad ook een mogelijkheid bij zo'n beletteraar.

Al kan een zeefdrukker dat ook, * moto-moi heeft dat nog een tijdje gedaan, die troep zat overal :X

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Dark Blue schreef op 21 maart 2003 @ 22:03:
[...]

Neeee :P lézen, Ozboz! *geeft mep met bruidsboeket*

Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg alleen dat het niet mooi wordt. (als de printwereld niet groter was dan de copyshop waar ik werk, dan was het slecht met ons gesteld :P ) Je kunt nooit weer de exacte kleur bereiken die het t-shirt had.
Als jij het gaat hebben over het uitknippen etc dan moet je wellicht eens gaan verdiepen in iets wat ze drukken noemen. Dan weet je dat er gewerkt wordt met kleurgescheiden films en dan weet je ook dat wanneer er op een bepaalde plek niets op de film staat er ook niets gedrukt gaat worden. Jij kijkt niet verder dan een veredelde printer zoals die bij jullie in de copyshop staan. En het is niet de eerste keer dat je onzin loopt te verkondigen.

Gezien je opmerkingen door dit hele draadje heen heb je echt geen benul van alles wat met drukken te maken heeft. Dan zeg ik op mijn beurt, hou het bij kijken en ga niet posten. Maar gebruik je tijd nuttig en lees een boek door over het prepress/press verhaal.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• beetle71
OzBoz & Dark Bleu....
Volgens mij moeten jullie beide elkaars posts in dit topic nog maar eens goed doorlezen.
Jullie zitten elkaar voor ...... uit te maken en te zeggen dat de ander er geen verstand van heeft, maar als je GOED leest (lees het nog maar eens ;) ) dan zien jullie dat jullie langs elkaar heen aan het praten zijn...

Maar goed....
het lijkt me inmiddels duidelijk dat de TS niet gebaat is bij de copysjop 'oplossing' (lees: GEEN oplossing) maar dat hij OF moet laten zeefdrukken OF indien dat met zijn ontwerp mogelijk is, gebruik kan maken van een door een beletteraar mbv snijplotter uitgesneden en geperst ontwerp.

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

OzBoz schreef op 22 March 2003 @ 12:06:
[...]

Als jij het gaat hebben over het uitknippen etc dan moet je wellicht eens gaan verdiepen in iets wat ze drukken noemen. Dan weet je dat er gewerkt wordt met kleurgescheiden films en dan weet je ook dat wanneer er op een bepaalde plek niets op de film staat er ook niets gedrukt gaat worden. Jij kijkt niet verder dan een veredelde printer zoals die bij jullie in de copyshop staan. En het is niet de eerste keer dat je onzin loopt te verkondigen.
Ozboz, niet zo gefrustreerd, ik bedoel het goed en jij waarschijnlijk ook. Maar lees mijn posting eerst helemaal door voordat je een overhaast oordeel vormt. Ik heb het nergens over een copyshop, laserprinter of een transferdruk. Haal die woorden van je netvlies, ze schijnen er haast in gebrand te staan zodra je een post van mij leest.
Ik heb ervaring met drukwerk, nog niet met het bedrukken van textiel, vandaar dat ik ook het werken met witte voorbedrukking nog niet kende. Toevallig werk ik nu in een printshop die al deze mogelijkheden niet heeft en zich inderdaad tot laserprinters beperkt, helaas. Maar dat is mijn zaak.
Blijf je je aan mij ergeren, stuur me even een mailtje, dan lossen het buiten dit topic om op.

Wat ik nu wel wil weten, heeft hydex al iets ondernomen?

Pagina: 1