Toon posts:

Probleem Philips dvd+rw200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem bij deze brander...Ik heb een zooitje dvd+r dvd's gekocht van het merk nashua (goed genoeg dacht ik zo)....maar hij snapt er geen bal van....DVD+RW dvd's doen het wel goed....kan het zijn dat deze brander alleen maar dvd+rw dvd's ondersteund?????? of kan dit na een firmware worden opgelost...

heb me al gek zitten zoeken naar een firmware voor dit ding, maar kan niets vinden, iemand hier die weet wat er aan de hand is?

hier nog een screenshot met de error:

Afbeeldingslocatie: http://www.mystiqlab.nl/error.JPG

ps. heb de search al gebruikt en zag hetzelfde probleem, maar kan er geen firmware over vinden dus als iemand kan helpen gaarne

Verwijderd

Dit is (als ik het goed heb) de Philips DVDRW208
en deze kan inderdaad alleen +RW schrijven, dus +R gaat niet lukken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 17:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
op de brander zelf staat echt dvd+rw200

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 17:21:
op de brander zelf staat echt dvd+rw200
Ja, dat wil dus waarschijnlijk zeggen : alleen +RW.
Ik heb zelf een Aopen DVRW2412PRO en daarop staat DVD+RW/+R
Hier staat de +R nog eens appart bij..

Dus ik ben bang dat je writer +R niet ondersteund, je zou eens bij Philips op de site kunnen kijken.

Verwijderd

Topicstarter
jah oke ik zoek ff linkje van iemand met dezelfde brander, hier in dit forum...

Verwijderd

Ik heb het voor je nagezocht bij Philips, hij kan inderdaad geen +R schrijven.
Dus ik vrees dat je op zoek moet naar een nieuwe dvd brander..

Verwijderd

Topicstarter
shit :S....weet je toevallig waar ik nieuwe firmware kan downloaden

Verwijderd

Ik weet niet of je dit kunt oplossen door er nieuwe firmware in te zetten, maar hiervoor zou je ook eens op de philips site moeten kijken en dan zoeken op dvdrw1208..

Verwijderd

Topicstarter
oke iig bedankt!

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Op zowel de eerste (DVDRW1208) als tweede generatie (DVDRW228) staat op het frontje DVD+RW200 Series. Maar de DVDRW1208 kan enkel +RW en de DVDRW228 zowel +RW als +R. Het is niet mogelijk de DVDRW1208 te upgraden voor het schrijven op +R. Kan gewoon hardwarematig niet. je kan wel zien voor de laatste firmware upgrade (firmware 1.74) op www.philips.com/pcstuff. Dan op download klikken en DVDRW1208 ingeven. Bij het kiezen van de firmware in het flashtool moet je uitkijken dat je de juiste firmware hebt (lees de tekstfile die erbij zit).
Succes.

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar bij mij vind hij dan niets....
Pagina: 1