Ik heb onlangs een notebook van het type Acer Aspire 1300 gekocht. Ik zoek nu nog een draagtas. Acer heeft, voor zover ik heb gezien, wel draagtassen voor een 15" aspire 1300, maar niet voor de 14.1", welke ik dus heb. Weet iemand of er speciale draagtassen voor de aspire 1300 14.1" zijn? Of past de14.1" gewoon in de tas voor de 15"? Zijn er goede (en goedkope) alternatieven?
Waarschijnlijk is de 14 en 15" notebook net zo groot, alleen is het scherm wat groter.
Maar loop eens de lokale tassentoko binnen, of bijvoorbeeld de Office centre, daar heb ik mijn tas ook gekocht.
maar 1 tipje, koop een rugtas om je notebook in te doen, scheelt je heel wat belasting op je schouders (zeker als je meer dan alleen je notebook mee sleept).
Maar loop eens de lokale tassentoko binnen, of bijvoorbeeld de Office centre, daar heb ik mijn tas ook gekocht.
maar 1 tipje, koop een rugtas om je notebook in te doen, scheelt je heel wat belasting op je schouders (zeker als je meer dan alleen je notebook mee sleept).
Ja, goedkoop zeker wel. Bij de Blokker op dit moment een perfecte tas voor Euro 9,99 (uit mijn hoofd) Doet zeker iet onder voor de originelen.
ARME AOW’er
Ik heb zelf een NC-2 van CaseLogic en ik vind hem zelf perfect. Hij is niet te groot maar er past toch genoeg in, hij heeft een band voor op je schouders en hij is van erg goede kwaliteit, moet ik eerlijk zeggen. En last but not least: niet té duur. Het gaat om deze tas:
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden