Toon posts:

Goed winkelprogramma programma *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben eigenlijk op zoek naar een winkel programma welke moet gaan draaien in een parfumerie zaak waar ze dus artiekelen verschillende onderdelen ed kunnen in plaatsen... ik heb wat gezocht maar niet echt iets fatsoenlijks kunnen vinden.. vaak amerikaanse site's enz.

fout in topic, geen boekhouding maar winkelprogramma

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 17:12 ]

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30

Sport_Life

Solvitur ambulando

Accept
Exact
Die zijn wel goed :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-09 19:56
Voordat je op deze vraag antwoord kunt geven, moet je weten wat je precies wil?
dus: wil je voorraad bijhouden? facturen kunnen maken? boekhouding/kasboek/bankboek? nog meer?

Verwijderd

Topicstarter
ja maar die zijn weer niet te customizen he? .. hij wilt veel dingen .. misschien iets waar modules aan toegevoegd kan worden

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:39
Multivers

Beste op gebied van boekhouden

Verwijderd

Cubic

Verwijderd

Topicstarter
Hij wilt:

- Winkelverkoop
- Stocks
- Invetaris (berekening)
- 5 verschillende onderdelen
- verkopen geboekt.. savonds weggeboekt (soort backup)
- per artikel korting bepalen, en niet totaal voor alle prdocten.
- klantenkaarten (mailingen ed)
- via barcode of plu nr
- minstens 10.000 artikels
- standaard prijs + verkoop prijs maak totaal prijs

- standaard winkelprogramma...

- kosten irrelevant.

Verwijderd

edishopper
:)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Titel aangepast volgens je topicstart. Je kan het voortaan misschien beter vragen in Schop een Modje of via het handje linksboven, dat zien we soms eerder :)

Trouwens: mensen, probeer je antwoord een klein beetje te onderbouwen ajb, enkel de naam van een programma zegt niet zo gek veel :P
kosten irrelevant.
Eeuhm, dat is een non-statement. Dus je hebt geen probleem met een complete ERP installatie die je een paar ton gaat kosten? Dus geef toch even een budget aan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 17:58
F_J_K schreef op 20 maart 2003 @ 18:52:
Dus je hebt geen probleem met een complete ERP installatie die je een paar ton gaat kosten? Dus geef toch even een budget aan :)
Ik dacht dat TS toch duidelijk zei dat hij een programma zocht. Dat mogen we opvatten als Software, een ERP-installatie is dus helemaal niet aan de orde.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
nou kijk we hebben nu 15000 voor een prog betaald was niet goed werkt...

Verwijderd

Wij gebruiken in onze supermarkt, Basys i.c.m. Smis, is al wel vrij oud maar werkt perfekt, ik hb hier verder alleen nog nooit wat over kunnen vinden op google enz.

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:00

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 18:59:
nou kijk we hebben nu 15000 voor een prog betaald was niet goed werkt...
Misschien een gek idee maar kunnen jullie niet beter er zelf 1 maken zodat je alles hebt wat jullie willen en niet zoals dat meestal met de kant en klare versie's dat je telkens iets mist wat je net nodig hebt.

Ik weet dat we bij mij op het werk er extra een eigen programma voor laten maken werkend via modules en alles zodat we alles specifiek aan onze wensen hebben en dus tot we controle erover behouden.

-Te huur

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 19:05:
Wij gebruiken in onze supermarkt, Basys i.c.m. Smis, is al wel vrij oud maar werkt perfekt, ik hb hier verder alleen nog nooit wat over kunnen vinden op google enz.
heb je niets van een naam van importeur of zo?
Pagina: 1