Ik heb een laptop, zonder netwerk, zonder internet en dat wil ik graag zo houden! Windows blijft echter moeilijk doen over netwerken en usergroups en domains enzovoort, ik wordt hier langzaam aan niet goed van.. Is het niet mogelijk om windows XP als standalone te installeren, dus zonder al die "mogelijkheden"? Ik heb een legale versie van XP home, en een minder legale (illegale dus) versie van zowel Home als Professional
Windows XP kan prima als standalone draaien, geen probleem
wat is precies je probleem
die netwerkfunctionaliteit krijg je er toch niet uit, want wat is nu een OS zonder netwerkfuncties? psies geen OS dus...
wat is precies je probleem
A wise man's life is based around fuck you
DOS 6.22 waardeer ik zeker.. Toch wil ik graag ook een systeem met Windows XP, maar ik wil geen usergroups en al die onzin, dat moet toch wel uit te schakelen zijn?
nee kan niet, hoe graag je het ook wiltVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 17:07:
DOS 6.22 waardeer ik zeker.. Toch wil ik graag ook een systeem met Windows XP, maar ik wil geen usergroups en al die onzin, dat moet toch wel uit te schakelen zijn?
A wise man's life is based around fuck you
Kan ik het niet laten om Windows 3.1 even te noemenRuzor schreef op 20 maart 2003 @ 17:04:
[...]
De OS met de minste netwerk instellingen en toch nog een beetje modern: DOS 6.22
Ik val toch even over deze opmerking... dat een OS zonder netwerkfuncties geen OS is, dat is complete bullshite. Een operating system zorgt er voor dat je computer kunt gebruiken: handelt de hele hardware shit, geheugengebruik etc. Natuurlijk is tegenwoordig ook veel netwerkgeorienteerd maar ook zonder hou je nog wel een OS over.zwelgje schreef op 20 maart 2003 @ 17:01:
Windows XP kan prima als standalone draaien, geen probleem
wat is precies je probleemdie netwerkfunctionaliteit krijg je er toch niet uit, want wat is nu een OS zonder netwerkfuncties? psies geen OS dus...
Maja dit is wel redelijk offtopic realiseer ik me...
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
offtopic:
Inderdaad kan ik geen desktop OS verzinnen zonder netwerkfunctionaliteit.
Maar dat was de vraag niet nee. Straks gaan mensen nog zeggen dat een OS zonder GUI geen OS is
Inderdaad kan ik geen desktop OS verzinnen zonder netwerkfunctionaliteit.
Maar dat was de vraag niet nee. Straks gaan mensen nog zeggen dat een OS zonder GUI geen OS is
Maak 1 gebruiker aan, maak hem administrator en je hebt toch helemaal niets te maken met user rechten, groepen, etc? Zoals zwelgje al zegt: wat is je probleem precies. "Usergroups en al die onzin" heb je helemaal geen last van, zeker niet onder XP home.
[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 20-03-2003 19:00 . Reden: typo :P ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:17
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gewoon maar 1 user aanmaken, dan meld die gewoon altijd aan met die zonder dat je die melding krijgt 
Dan is er toch nix mis?
Dan is er toch nix mis?
Verwijderd
Je kan toch ook meerdere user aanmaken/gebruiken en dan automagisch inloggen met een standaard account. Tevens de netwerk kaart uischakkelen zodat ie geen domains/dns/ips en zooi gaat zoeken.tweakduke schreef op 20 March 2003 @ 19:10:
Gewoon maar 1 user aanmaken, dan meld die gewoon altijd aan met die zonder dat je die melding krijgt
Dan is er toch nix mis?
Pagina: 1