Toon posts:

Minimale bestanden voor cleane boot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dell laptopje hier staan met een kale schijf. Helaas zit er geen CD-rom speler in maar heb ik deze apart erbij om aan te sluiten op een speciale aansluiting.
Ook de diskdrive moet op dezelfde aansluit. Beiden tegelijk gaat niet.

Nu wil ik een nieuwe installatie erop zetten maar helaas boot het ding niet van de CD-romdrive.

Wat ik nu wil doen is de minimaal benodigde bestanden op de C schijf zetten zodat ik wel van deze kan booten. Graag ook met ondersteuning voor de CD-ROM zodat ik vanuit een DOS omgeving kan installeren.

Welke bestanden zijn hier minimaal voor nodig en past dat op 1 floppy?

:?.

Verwijderd

met cd-rom ondersteuningen...

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
www.bootdisk.com

en dan sys.com a: c:

dan boot ie

en dan moet je zelf even autoexec.bat en config.sys erop zetten, en mscdex.exe en de atapi cdrom driver laden. kijk voor een voorbeeld maar naar de config.sys en autoexec.bat op de bootdisk.

specs

Verwijderd

Topicstarter
gladiool schreef op 20 March 2003 @ 16:35:
www.bootdisk.com

en dan sys.com a: c:

dan boot ie

en dan moet je zelf even autoexec.bat en config.sys erop zetten, en mscdex.exe en de atapi cdrom driver laden. kijk voor een voorbeeld maar naar de config.sys en autoexec.bat op de bootdisk.
Dus toch! Beiden bedankt! Slotje! :).

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
hey, probeer eens CTRL+C in te rossen bij het booten, dan zou die wel van cd moeten booten namelijk, is een speciale toets combo voor, zoek anders effe op dell site...
Pagina: 1