Zanon Multimedia kit voor auto

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-06 09:45

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Topicstarter
Gegroet, ik wilde eigenlijk even weten wie er ervaringen heeft met deze kit, ik ben eigenlijk in 1 klap verliefd geworden _/-\o_ op die set en zekers voor dat geld. Heeft iemand die misschien in z'n auto zitten zodat ik die eens kan bekijken ofzo?

http://www.zanon.biz

[ Voor 9% gewijzigd door PsychoG op 20-03-2003 16:40 . Reden: Ff een linkie erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
hmmm volgende week komtie binnen als t goed is :) dan kan ik je meer vertellen :D

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoG

PsychoG

Topicstarter
Nou hou me op de hoogte!! Ik ben benieuwd wat de beeldkwaliteit en de kijkhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoG

PsychoG

Topicstarter
Nou Punksmurf!!! :) Heb je hem al?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Nietszeggende website ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoG

PsychoG

Topicstarter
Toen dit topic geopend werd was dit een wel-wat-zeggende website. Zoek maar eens met google op Zanon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:37
Leuk setje, heb hem 1 keer in het echt gezien. Stukken beter als die troep van MAR(dat kijkshop merk)..... :P

Kost ook iets meer natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
PsychoG schreef op 13 May 2003 @ 13:31:
Nou Punksmurf!!! :) Heb je hem al?!
soz.. k was je niet vergeten hoor

maar uh

ik kreeg m dus vandaag pas binnen :? zeg maar zo'n 2 maanden te laat...
leveringsproblemen en gezeik over sars (dat spul schijnt uit die buurt te komen).. maar iig.. hij is er :D
(moet er wel van hoesten *kuch*kuch* :P)

ik heb er wat mee gekloot, het scherm van het merk 'aifa' (???) en het beeld is goed te zien zelfs met de zon erop.. t is wel n vrij spiegelend scherm (met als gevolg dat je een pluisje wegtikt en gelijk een onzettend vette veeg ziet :P)
resolutie is 960x234, de horizontale reso had wel wat hoger gemogen dus... maar de beeldkwaliteit is wel goed, echt merken doe je die lage horizontale resolutie ook niet. zichtbaar beeld is 14cm, 4:3, nog best lekker groot

dvd speelt hij prima, vcd (mpg2) ook, en mp3 gaat ook goed al moest ik even uitzoeken hoe het in zijn werk ging. files spelen in een andere folder dan die hij als eerste zelf selecteerde ging niet maar het was ook een brak cdtje, nog even proberen met een goede dus
mp3 navigatie is lelijk maar t werkt wel.
edit: audio cd's gaat ook goed
update: dat hij de mp3-cd niet helemaal goed pakte lag aan de mp3-cd

het hele boeltje wordt wel vrij warm tijdens gebruik. de dvd speler wil volgens de achterkant 12v bij 3A.. maar in het boekje staat dattie 15 lust, dus 1,25A.. het schermpje trekt 6w (0,5A) dus met een 2A voeding zit je goed (ik had er alleen een sigarettenaanstekeraansluiting (scrrrrrrrrrable!!!) bij).. ik heb de dvd speler op een 1A voeding geprobeerd (zwaarste die ik zo heb liggen) dat ging goed, maar als ik ook het scherm aansloot begon hij uit te vallen. Ik heb een stekkertje aan een oude AT voeding geknutselt en dat werkt prima.

meer info? ASK :)

xal m ook ff in hottopic zetten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Punksmurf op 03-06-2003 13:15 . Reden: info audiocd toegevoegd, mp3cd update ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ik heb ff fotojes gemaakt, dan kan je ook zien hoe t beeld is in verschillende kijkhoeken
horzontaal issie vrij groot, verticaal niet zo maar voldoende

ik heb ze wat flink gecomprimeerd, het is toch wel duidelijk zo

horizontale kijkhoek:
[verwijderd]

verticale kijkhoek, op de foto lijkt het minder dan het in werkelijkheid is :( fotocamera ws te schuin gehouden
brightness had ik wel wat omhoog gedraaid maar dat had wel minder gekund
helaas te weinig referentie om de hoek goed te zien voor jullie, en ik heb nu geen zin het hele zooitje nu weer uit te pakken :+
[verwijderd]

shot van de bovenkant:
(ben niet zo goed in camera's stilhouden :+)
[verwijderd]

en nu een foto die ik per ongelijk met de flits heb gemaakt, kan je wel zien dat het scherm zelfs met erg veel licht nog redelijk goed te zien is:

[verwijderd]

nog een (donker) shot van de voorkant van de dvd-speler.. wat een kermis met al die kleurtjes :/ k denk dat ik die nog es ga vervangen door allemaal rode ofzo ... :/
de ledjes branden alleen allemaal tegelijk (<1 sec) als je m op de stoom aansluit of m aanzet, maar toch... als hij de schijf aan het laden is geeft hij een looplichtje van links naar rechts.. echt kermis.. maffe koreanen :P

[verwijderd]

ook heb ik de schokbestendigheid (hij is ten slotte bedoeld voor in de auto..) even getest door de speler ontiegelijk hard heen en weer en op en neer te schudden, alsof ik er een ralley mee aan t rijden was :P en toen ik na 3 minuten lamme armen kreeg maar gestopt. beeld heeft niet gehapert of whatever...

edit:
even de layout heel gehouden :P

edit:
foto's gewist ivm tekort serverruimte

[ Voor 15% gewijzigd door Punksmurf op 07-08-2003 10:22 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoG

PsychoG

Pumpin&#039; on your stereo...

Topicstarter
Hmms.. blijft een leuk setje dus.. ik denk dat ik er 1 ga aanschaffen!! Thanks voor de info Punksmurf!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:02

JT

VETAK y0

Wat ik me nou alleen afvraag, is wat je er mee moet ? Als je rijd kijk je toch niet en stel dat je met een vriend/vriendin/je vrouw als je die hebt, een uurtje moet rijden ? Erg gezellig als diegene een film dan gaat kijken :/ En voor je kinderen ? Voor die 2 keer per jaar dat je op vakantie gaat vindi k het maar duur speelgoed...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
mwa, wij hebben een 2e huis in frankrijk en we gaan zo'n 5x per jaar op vakantie met de auto, pa stuurt, ma slaapt en ik verveel me :+ (jup, ben 21 maar ga nog steeds met m'n ouders mee :P tiz daar altijd onwijs gezellig met mijn vrienden dus lekker goedkoop 8))
nah, k heb t niet echt voor in de auto gedaan, maar we hebben daar ook wel een tv en vcr, maar geen dvd speler, en hier heb had ik ook geen dvd speler, dus dit is mooi klein om mee te nemen (anders, 2 dvd spelers kopen is ook duur.. al kan je een grote dvd speler natuurlijk ook meenemen, das minder handig imho, en die zijn er ook niet op gemaakt em ze te hele tijd heen en weer te leuren)
ook wilde ik nog een klein draagbaar scherm (niet per sé lcd) dus dat is ook mooi meegenomen

en ik had m voor €40 samen met een telefoon bij een abbo .. telefoon heb ik weer verkocht en met abbogeld komt t geloof ik op zo'n €300, dat vindt ik best acceptabel voor deze oplossing.

@PsychoG: you're welcome

[ Voor 15% gewijzigd door Punksmurf op 04-06-2003 12:56 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ze hebben nu voor 350 een alles-in-een set van zanon bij de gamma.. deze set van had vorig jaar nog een winkelprijs van zo'n €700 ( :? veel )

k vin dit overigens beter dan zo'n alles-in-een setje, die kan je ook wel stand alone gebruiken maar das toch minder mooi

hij heeft bij sommige mp3's trouwens problemen met laden, dat duurt dan lang, maar dat zou ook aan de cd kunnen liggen, dattie niet zo'n goede foutcorrectie heeft oid, dat heb ik niet uitgezocht. ook heeft hij moeite met de overgang van de ene laag naar de andere op een dvd (bleef 1x 5sec hangen :/ ) en hij heeft geen dts decoder aan boord (wel een digitale uitgang (coax), weet niet offie daar t dts sig over stuurt).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

die set is best wel nice alleen de ingebouwde speakers zuigen. het schermpie is wel mooi en hij heeft allerei uitgangen en werkt op 12/24 volt en op 220 ac/dc ding meegelevert.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ik zoek voor die van mij een 12v voeding die 2 (liefst 3) A kan leveren maar ik heb nog geen kunnen vinden (behalve de PC-voeding waar hij nu provosorisch op aangesloten is)

heeft iemand een tip voor mij, k heb t echt nog ni kunnen vinden... :/

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
*schopje

niemand? :'(

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-06 18:05
Hapé heeft een prima voedinkje (2.5A), lekker licht -> http://www.hape.nl/batterijen/nv66.html

(Nee, ik heb geen aandelen enz.)

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
staat alleen niet bij of dat ook 2,5A bij 12v is :/ maar iig... tnx ik zal ze erover mailen :)
wel duur nog trws, €34 :/

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 23:18

seninha

god's right foot

Ik heb de zelfde set ook (via de telefoob abbo. actie :) ).

Nou wil ik deze set dus gaan inbouwen in m'n auto, zodat de kleine achterin lekker naar z'n Kabouter plop DVD kan kijken.

Zit alleen nog met het probleem hoe ik de scherm in m'n hoofdsteun kan inbouwen. Als iemand een tip heeft hoor ik het graag :)

Set moet trouwens terug naar de fabrikant omdat er meerdere dingen in het pakket niet aanwezig waren. Als alles goed is krijg ik volgende week een nieuwe.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
welke spullen had je er dan niet bijzitten die er wel bij moesten zitten?
ik had geen ophangdingen en geen remote sensor en geen 'spongy padding' maar dat boeit me ook niet zo eigenlijk, ik dacht dat dat er niet bij hoorde omdat het maar een vage actie was :P en er nooit is gezegd dat je dat zou krijgen. ik had geen zin om erover te zeiken nadat ik er al 2 maanden op zat te wachten.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 17:54

w00Dy

Make soap, not war

Punksmurf schreef op 18 June 2003 @ 19:21:
staat alleen niet bij of dat ook 2,5A bij 12v is :/ maar iig... tnx ik zal ze erover mailen :)
wel duur nog trws, €34 :/
Is dit niks ?

Afbeeldingslocatie: http://www.stuffandting.com/images/regulator.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
uh???

mooie lijntjes :+

t zegt me allemaal niet zo veel eigenlijk =$
allemaal componentjes die ik niet ken :P

en hier gaat dus 220 in? xie helemaal geen spoeltjes enzo?

overigens levert die voeding van hape 2,5A bij 12v

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 17:54

w00Dy

Make soap, not war

dat is een 12v regulator voor in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ah..maar het ging me om een netvoeding

tnx voor de moeite anyway :)

met een hamer past alles

Pagina: 1