Toon posts:

Internetpagina's kunnen niet worden gevonden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al geruime tijd zit ik met het volgende probleem. Een hele hoop pagina's op internet kan ik gewoon niet bekijken. Ik krijg dan de melding dat de zoekpagina niet kan worden geopend of dat de pagina gewoon niet bestaat. Vooral met HetNet heb ik dit gehad. Vorige week heb ik de inbelverbinding van UWNet erop gezet, maar die geeft dezelfde problemen. Het komt echt bij praktisch alle pagina's voor: Startpagina, Rabobank, Asus, noem maar op. Waar zou dit aan kunnen liggen?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

klopt je DNS instelling? (netwerkverbindingen, eigenschappen tcp/ip, dns server)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 04:40

Brazza

Byte me!

misschien wat meer informatie, anders gaat deze zo op slot. Dus ik denk aan Windows versie? welke IE versie, sinds wanneer en wat heb je gedaan.

Heb je gewoon een 56k6 lijn? zoja welke tijden zijn dat?

[ Voor 18% gewijzigd door Brazza op 20-03-2003 16:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen DNS instellingen ingetypt, maar zal dat nu even doen. Ik werk trouwens met Windows XP Prof NL, IE 6.0 (standaard, geen update). Het is trouwens niet op een bepaalde tijd, maar eigenlijk altijd! Het betreft wel een gewone 56k analoge lijn.

Ik zie dat ik bij HetNet geen DNS servers kan intypen. Het IP-adres wordt uiteraard automatisch toegewezen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 16:31 ]

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 04:40

Brazza

Byte me!

Is dat nu ook zo het geval? Het lijkt me een beetje sterk als het aan de verbinding ligt. Misschien is er een extern programma wat de boel blokkeert. Of dat de servers plat lagen..