Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl
Had vorige week ook dat probleem, deze doet het wel
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <FORM ENCTYPE="multipart/form-data" ACTION="upload.php" METHOD="POST"> The file: <INPUT TYPE="file" NAME="userfile"> <INPUT TYPE="submit" VALUE="Upload"></FORM> <?php $path = ""; $max_size = 100000000; if (!isset($HTTP_POST_FILES['userfile'])) exit; if (is_uploaded_file($HTTP_POST_FILES['userfile']['tmp_name'])) { if (file_exists($path . $HTTP_POST_FILES['userfile']['name'])) { echo "The file already exists<br>\n"; exit; } $res = copy($HTTP_POST_FILES['userfile']['tmp_name'], $path . $HTTP_POST_FILES['userfile']['name']); if (!$res) { echo "upload failed!<br>\n"; exit; } else { echo "upload sucessful<br>\n"; } echo "File Name: ".$HTTP_POST_FILES['userfile']['name']."<br>\n"; echo "File Size: ".$HTTP_POST_FILES['userfile']['size']." bytes<br>\n"; exit; } ?> |
[ Voor 50% gewijzigd door Noork op 20-03-2003 16:46 ]
hij gaat (gelukkig) niet de fout in de files worden netjes geupload zolang hij het filetype maar kent anders doet hij niets. Mijn doel is om alles te kunnen uploaden ongeacht extensie/type
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl
Noork thnx voor je code hij werkt perfect
kun je ook uitleggen waarom hij wel met elke file overweg kan?
Ik ben niet zo'n php'er. Maar ik heb de controle van welke file hij moet pakken er gewoon helemaal uitgehaald. (gewoon wat regels verwijderd, en pats boem, hij werkt
)
Pagina: 1