Toon posts:

[McAfee Firewall]error message bi installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit het juiste gedeelte van het forum is, maar het gaat over software.

Bij de installatie, direct na het aangeven van welke licentie ik gebruik maak, van McAfee Desktop Firewall 7.5.0 (van XS4ALL) krijg ik een error:

"To secure communication between various components on your computer, we require certain Microsoft Windows authentication software services which are not currently installed"

Ik heb geen idee wat dit betekent (Wat zijn authentication services in 's hemelsnaam...) . Ik had al eerder de firewall geinstalleerd en toen weer ge-uninstalled, omdat het m'n internet verbinding verkl**tte. Internet deed het toen nog niet, dus toen heb ik in m'n netwerk protocollen enz. gesnoeid, tot-ie het weer deed. Nu wil hij niet installeren, hetgeen zou moeten komen door wat er onder netwerk connections staat, want verder heb ik niks veranderd. Maar daar heb ik weer van alles tussengezet, ik zou niet weten wat daar nog tussen hoort. Zoals je wel kan lezen weet ik helaas niet precies wat ik weggehaald heb.

groeten, Pieter.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 16:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
kick.