Toon posts:

[symantec] wachtwoord kwijt norton antivirus corporate.

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hi all,

ik ben mijn wachtwoord kwijt van de symantec norton antivirus corporate server. Weet iemand een manier om deze terug te krijgen?

Ik moet nl. wat instellingen veranderen, maar omdat een ontslagen werknemer vlak voor vertrek het wachtwoord heeft geweizigd kom ik er niet meer in. please help.

Verwijderd

ik kan je niet helpen, maar ik ken mijn wachtwoord nog perfect, alleen zegt hij dat het wachtwoord niet klopt.

ongeveer hetzelfde probleem dus :(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
probeer eens 'symantec'

laatst nog een keertje gebruikt bij een klant, werkte toen

A wise man's life is based around fuck you

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Wat zwelgje zegt + de search gebruiken, want hier is met de search echt een antwoord op te vinden. Ik herken het probleem namelijk. Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
symantec is het standaard wachtwoord maar dat werkt dus niet. En met de search kan ik niks vinden, niet op google en ook niet op de gathering.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Aangezien het voor ons niet te controleren is of jij daadwerkelijk gemachtigd bent om het wachtwoord te achterhalen, en er misschien mensen meelezen die minder goede bedoelingen hebben, doe ik deze op slot. Indien er niets in de search staat, kun je altijd Symantec zelf even mailen. Zie verder ook FAQ Policy - Beveiliging :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.