[deskjet] Alternatief voor HP #15 cartridge!

Pagina: 1
Acties:

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

AdLentis

Gadget Inspector

Topicstarter
Naar aanleiding van dit topic maar eens even wat updates:

Pelikan heeft inmiddels een alternatieve cartridge voor de HP #15. Da's goed nieuws, want die is natuurlijk goedkoper dan de HP. Bij dixons issie te krijgen voor 29 euro, terwijl de HP daar maarliefst 40 euro kost. 11 euro verschil dus. Beiden bevatten 25 ml inkt.

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Verwijderd

Waarom open je hiervoor een nieuw topic?
kon je niet doorgaan in je oude zelf aangemaakte topic:?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

bij ons bij electric city ook..
geen reclame, wantide is al gemaakt.. wij zijn ook van dixons..
ik meot wel even erbij vertellen dat deze soort van cartridges het meest terug komen..
er is garantie op dat et werkt, dus dan moet je dat maar doen..

10 euro verschi is toch best veel!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• AdLentis

AdLentis

Gadget Inspector

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 15:08:
Waarom open je hiervoor een nieuw topic?
kon je neit doorgaan in je oude zelf aangemaakte topic:?
Als ik dat doe gaat er vast een moderator zeuren dat het topic oud is, en wordt het zootje misschien op slot gezet. Heb ik al vaker zien gebeuren. :/ 8)7 (Maarja, als je een nieuw topic opent gaan er dus ook mensen zeuren! :?)
Gitaarwerk schreef op 20 maart 2003 @ 15:15:
bij ons bij electric city ook..
geen reclame, wantide is al gemaakt.. wij zijn ook van dixons..
ik meot wel even erbij vertellen dat deze soort van cartridges het meest terug komen..
er is garantie op dat et werkt, dus dan moet je dat maar doen..

10 euro verschi is toch best veel!
Als er iemand andere winkels weet waar-ie te krijgen is, post maar ff! Dixons is in Harderwijk voor zover ik weet de enige winkel met pelikan cartridges, en die komen vaak nogal goed uit tests.

[ Voor 41% gewijzigd door AdLentis op 20-03-2003 15:22 ]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik heb even je kick in dat andere topic verwijderd, want het heeft natuurlijk weinig zin om die te kicken.

OF je kickt je topic met een zinvolle toevoeging, zoals deze topicstart, OF je opent gewoon een nieuw topic (zoals deze).

Die andere is nu weer uit zicht verdreven, hou er voortaan rekening mee svp :) Verder kunnen we wel gewoon hier verder ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• AdLentis

AdLentis

Gadget Inspector

Topicstarter
LuNaTiC schreef op 20 maart 2003 @ 15:43:
ik heb even je kick in dat andere topic verwijderd, want het heeft natuurlijk weinig zin om die te kicken.

OF je kickt je topic met een zinvolle toevoeging, zoals deze topicstart, OF je opent gewoon een nieuw topic (zoals deze).

Die andere is nu weer uit zicht verdreven, hou er voortaan rekening mee svp :) Verder kunnen we wel gewoon hier verder ;)
Hmm... 't was niet echt bedoelt als kick, meer als doorverwijzing voor mensen die daarin gaan kijken. Maarja, aangezien de search sinds een paar maanden eindelijk weer goed werkt, is dat niet echt meer nodig. :X

Maar ok, 'k zal me best doen! ;)

Verwijderd

Om even ontopic te gaan: past deze catridge ook in de 960c?

• AdLentis

AdLentis

Gadget Inspector

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 16:13:
Om even ontopic te gaan: past deze catridge ook in de 960c?
Waarschijnlijk wel, maar de 960c kan ook overweg met de Pelikan variant van de HP #45 cartridge, en die is relatief goedkoper (minder euro's per ml inkt!).

Pagina: 1