Amerika kennende trekken ze zich echt niets aan van rechten, plichten en dat soort dingen, zolang Amerika er beter van wordt lappen ze verdragen en regelgevingen etc aan hun laars.
Rellerig, bovendien puur eigen mening, daarbovenop niet op feiten gebaseerd. Gewoon popie jopie anti-amerikanisme, inderdaad trollerig.
Vorige keer wilde ze het kyoto verdrag niet tekeken om dat dit nadelig zou zijn voor de Amerikaanse economie, deze keer vernederen ze de veiligheidsraad en gaan ze buiten die raad om oorlogje voeren.
Uiteraard had de Verenigde staten door ondertekening van het Kyoto-verdrag hun eigen economische ondergang moeten bewerkstelligen, toch? Verder utterly irritating off-topic, om maar eens in angel-saksische sfeer te blijven. Oorlogje voeren zoals meneer het omschrijft zijn de meningen tot zeer hoge niveaus over verdeeld, men is het over één ding in ieder geval eens, het bewind van Saddam Hoessein vormt een regelrechte bedreiging voor alle ideeën over vrijheid, mensenrechten en democratie die we in het westen hebben. Het is volgens mij trouwens gewoon volkomen misplaatst in een draad die gaat over het tijdelijk off-line brengen van GPS.
Omdat zij een (dominerende) grootmacht zijn en het leger een onderdeel is van de overheid kunnen zij hier ook gemakkelijker mee wegkomen.
Goh, dat wist ik nog niet, dat in ieder land de strijdkrachten onder de directe verantwoordelijkheid van de overheid vallen. Een volkomen overbodige mededeling dus, met maar één doel: "aantonen" dat het allemaal kloteyanken zijn.
Nee, die posting kan mijn waardering ook niet bepaald wegdragen. Misschien niet 100% troll, maar verder van nul en generlei waarde, gewoon slecht onderbouwd rellerig geauwehoer. 0 lijkt me voor zoiets erg riant.