Afwijkingen aan het GPS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
En niet zulke kleine ook, het hele draadje staat vol met 3 en 4, zelfs een enkele troll-achtige reactie als deze kan op +3 rekenen.

Zouden de heren modders mij enigsinds kunnen assisteren? :)

[edit] Let vooral op deze reactie die zelf maar 1 regel typt en de rest gewoon copy paste. Das geen 4 waard maar hoogstens een 2 IMO.

[edit2] Ik wordt lichtelijk misselijk van de trolligheid van deze post, en helemaal van deze...

[ Voor 46% gewijzigd door Netman768 op 20-03-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Even wat modpunten tegenaan gegooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

In de reactie van CyberAngel zie ik geen troll Netmans.
<onderweg>(c)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 23:18
Netman867 schreef op 20 March 2003 @ 14:51:

[edit2] Ik wordt lichtelijk misselijk van de trolligheid van deze post, en helemaal van deze...
Deze had ik ook al willen naar beneden halen, maar had per ongeluk mijn IE afgesloten voordat ik doorgestuurd had.
Wat zo'n replies nou van nut zijn, ik snap het echt niet hoor!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Staan alletwee al op -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje voorspelbare draad ei'k... alle USbashers duiken op en dan kunnen we weer lekker objectief moddereren.

Nou, om me er makkelijk vanaf te maken kijk ik wel op niveau +3 en trap alles omlaag wat ik dan zie sta ... en daar niet hoort te staan.

Ik vraag me af of iemand onder de +2 staat met een inhoudvolle reactie met nuchtere info die op +3 of +4 hoort.
/me schaaft niet, Mikado stort gewoon beton.

[edit], viel prima mee :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netman867 schreef op 20 March 2003 @ 14:51:
zelfs een enkele troll-achtige reactie als deze kan op +3 rekenen.
Vind ik geen troll. Een opsomming van nieuws. Bronvermelding was wel toffer geweest maar toch.. waarom wel een troll???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amerika kennende trekken ze zich echt niets aan van rechten, plichten en dat soort dingen, zolang Amerika er beter van wordt lappen ze verdragen en regelgevingen etc aan hun laars.
Rellerig, bovendien puur eigen mening, daarbovenop niet op feiten gebaseerd. Gewoon popie jopie anti-amerikanisme, inderdaad trollerig.
Vorige keer wilde ze het kyoto verdrag niet tekeken om dat dit nadelig zou zijn voor de Amerikaanse economie, deze keer vernederen ze de veiligheidsraad en gaan ze buiten die raad om oorlogje voeren.
Uiteraard had de Verenigde staten door ondertekening van het Kyoto-verdrag hun eigen economische ondergang moeten bewerkstelligen, toch? Verder utterly irritating off-topic, om maar eens in angel-saksische sfeer te blijven. Oorlogje voeren zoals meneer het omschrijft zijn de meningen tot zeer hoge niveaus over verdeeld, men is het over één ding in ieder geval eens, het bewind van Saddam Hoessein vormt een regelrechte bedreiging voor alle ideeën over vrijheid, mensenrechten en democratie die we in het westen hebben. Het is volgens mij trouwens gewoon volkomen misplaatst in een draad die gaat over het tijdelijk off-line brengen van GPS.
Omdat zij een (dominerende) grootmacht zijn en het leger een onderdeel is van de overheid kunnen zij hier ook gemakkelijker mee wegkomen.
Goh, dat wist ik nog niet, dat in ieder land de strijdkrachten onder de directe verantwoordelijkheid van de overheid vallen. Een volkomen overbodige mededeling dus, met maar één doel: "aantonen" dat het allemaal kloteyanken zijn.

Nee, die posting kan mijn waardering ook niet bepaald wegdragen. Misschien niet 100% troll, maar verder van nul en generlei waarde, gewoon slecht onderbouwd rellerig geauwehoer. 0 lijkt me voor zoiets erg riant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
botoo schreef op 20 March 2003 @ 15:21:
In de reactie van CyberAngel zie ik geen troll Netmans.
<onderweg>(c)
Het 'Amerika kennende trekken ze zich echt niets aan van rechten, plichten en dat soort dingen, zolang Amerika er beter van wordt lappen ze verdragen en regelgevingen etc aan hun laars.' is me te scherp en wordt IMO in de alinea's dr na niet goed genoeg onderbouwd. Vooral 'rechten en plichten' zie ik nergens anders in de tekst terugkomen. Het ding was iig niet +3 waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Ik noem het ook geen hoogdraver hoor Netmans :X , maar ook geen troll.
Bij gerede twijfel kan de waardering beter te hoog dan te laag eindigen, en het sociale verschil tussen 0 gemodereerd en -1 troll is wmb meer dan 1 punt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze allebei er even van langs gegeven >:)
Maar dat was al voor ik deze thread las :D
Pagina: 1