Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Wauw, een sig!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
ROFLOL
Ik mis de link met Seti alleen een beetje?
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
de VN doet aan S@H
dah moest je toch wel zien, als je gekicked bent zie je de text nie meer ^_^
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Binnenkort een Megaflush van beide heren?
[ Voor 75% gewijzigd door Heineken op 20-03-2003 14:48 ]
Funcracker schreef op 20 maart 2003 @ 14:44:
[...]
ROFLOL![]()
![]()
Ik mis de link met Seti alleen een beetje?
Geldt ook voor Dol_Fijn
[ Voor 8% gewijzigd door Mobster op 20-03-2003 15:47 ]
Goed kijken
Leuke verzonnen overigens, al schijnt ie nog steeds te leven
Nee nog steeds GulfWar1, want die is nooit gestopt. Het is toen geeindigd met een staakt-het-vuren. Er zijn toen sancties opgelegd en resoluties gemaakt, die heeft Saddam niet nageleefd. Hierdoor is het staakt-het-vuren opgeheven en gaat de 1e golfoorlog weer verder.Dol_Fijn schreef op 20 March 2003 @ 14:59:
Idd S@H link zie ik ook niet.....maare...had het # niet Gulfwar3 moeten zijn
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
leuk om te horen dat dit zo leuk wordt gevonden. Vanochtend vond ik het ietsjes minder leuk, want toen ik 8 uur na het maken van dit plaatje m'n email ging lezen, ging het wel HEEL erg traag... Al snel bleek dat mijn hele upload vol zat... Na een check van DUmeter bleek ik vannacht dus meer dan 1 GIG te hebben geupload, en na het analyseren van de IIS logfile bleek het grotendeels alleen dit plaatje te zijnOUTerspace schreef op 20 maart 2003 @ 14:32:
![]()
wat een humor hahahahahaa. Jemig dit is echt leuk gemaakt!
Zo zie je maar weer mensen, make love not war!
(btw: plaatje staat nu op m'n xs4all webspace, link op mijn server is een redirect daarnaar... blijf het vooral verspreiden! ik hoop em voor morgen in m'n email te krijgen
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
probeer http://www.xs4all.nl/~fletnet/gulfwar2IRC.jpg eensCow_tipping schreef op 20 maart 2003 @ 15:57:
Plaatje is weggehaald, of komt hier niet door de firewall.
zij ngeen e-mail adressen, is hun ident@hostmask
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Over pretzel gesproken (je weet wel dat koekje waat Bush bijna in gestikt is)
www.pretzelforbush.com
Minimaal GulfWar2 dan, want GulfWar1 was Iran - Irak (jaren 80).hiostu schreef op 20 maart 2003 @ 15:18:
[...]
Nee nog steeds GulfWar1, want die is nooit gestopt. Het is toen geeindigd met een staakt-het-vuren. Er zijn toen sancties opgelegd en resoluties gemaakt, die heeft Saddam niet nageleefd. Hierdoor is het staakt-het-vuren opgeheven en gaat de 1e golfoorlog weer verder.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
You're right. En sorry als ik je verkeer ofzo heb plat gelegd. Had hem ook weer via via gevonden.Kauwgomballen schreef op 20 March 2003 @ 16:10:
note @ topicstarter:
tis "UN" die aan seti@home doet... niet Bush of Saddam
gefeliciteerd! hierbij overhandig ik jullie allemaal de "zeurpiet-van-de-dag"-award.Mr. Liu schreef op 20 March 2003 @ 16:50:
[...]
Minimaal GulfWar2 dan, want GulfWar1 was Iran - Irak (jaren 80).
wat maakt het nummertje nou uit... gaat toch om wat er gezegd wordt in het kanaal... sjeez, jullie zijn allemaal veel te serieus!
geeft nix hoor! m'n IRC botje was nog steeds ingelogd, er heeft dus geen ping timeout plaats gevonden... denk dat m'n poweradsl lijntje het wel druk heeft gehad, maar het toch allemaal nét bij heeft kunnen houdenMobster schreef op 20 maart 2003 @ 16:53:
[...]
You're right. En sorry als ik je verkeer ofzo heb plat gelegd. Had hem ook weer via via gevonden.
nope, die had ik al geprobeerd.
Ik ga wel naar huis, kijk ik hem daar.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Tis eigenlijk www.bretzelforbush.comOver pretzel gesproken (je weet wel dat koekje waat Bush bijna in gestikt is)
www.pretzelforbush.com
[ Voor 3% gewijzigd door zzzBedmanzzz op 20-03-2003 18:26 ]
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
NEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeee................ Niet wéér "time to bomb saddam"... na 68 keer is ie niet leuk meer