Multiplayer met USB Link cable?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb een USB to USB Link Cable van sitecom waarmee het mogelijk is om files over te zetten van de 1 naar de andere computer. Nu lijkt het me dat deze kabel ook kan worden gebruikt voor multiplayer games omdat het een soort netwerkje tussen twee pc's tot stand brengt.

Nu vroeg ik me af of dit daadwerkelijk mogelijk is en hoe dit te doen is....ik wil dit namelijk doen tussen twee laptops (ja, ze zijn van het werk ;))

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:36
Ik heb precies dezelfde cable en volgens de informatie op de achterkant kan het:
Met de USB to USB network cable legt u snel en gemakkelijk een netwerk aan tussen de USB-poorten van maximaal 17 gebruikers zonder extra netwerkkaarten te iinstalleren. Het systeem is geschikt voor kleine kantoren, mobiele gebruikers en netwerkspellen. Via de USB to USB network cable kunt u multi player games spelen en bestanden, printers, randapparatuur en dergelijke met verschillende computers delen.
:)
Ik denk dat je het zo moet instellen als een normaal netwerk. Zelf had ik al moeite met het kunnen delen van bestanden dus ik kan je niet echt verder helpen :P

The devil is in the details.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik denk dat je dit niet in spielerij had moeten posten
move is al aangevraagd ;)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Zo te lezen heb je het niet eens geprobeert :D
Mochten er problemen komen dan kun je een nieuw topic openen in de daar voor bestemde fora. (dus niet SGD :D)

Dit topic is gesloten.