“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Verwijderd
Dus je applicaties gebruiken anonieme users, maar je wilt bijv app1 koppelen aan groep1, waar de users Anon000 t/m Anon005 inzitten ofzo?Jeroen_Tielen schreef op 20 March 2003 @ 13:38:
Weet iemand hier ik die apps anon kan houden maar wel aan groepen kan koppelen voor weergeven in nfuse?
Smiley snapt het niet helemaal
Als je in nfuse opstart dan krijg je alle apps te zien weer je recht in hebt. Maar nu heb ik 2 apps waar de anonieme gebruikers voro worden gebruikt. Maar iedereen ziet ze als ze inloggen. Nu wil ik eigenlijk dat aan een groep koppelen. Zodat alleen die groep ze te zien krijgen maar als ze inloggen dat anon0xx gebruitk wordt.
Laat je de huidige anonieme users nou wel of niet inloggen op de NFuse intranet pagina 
Als je ze NIET laat inloggen kun je uiteraard helemaal niets met rechten doen (behalve dan te zeggen dat niet ingelogd users iets niet mogen zien)/
Als je ze NIET laat inloggen kun je uiteraard helemaal niets met rechten doen (behalve dan te zeggen dat niet ingelogd users iets niet mogen zien)/
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Groepje ANON aanmaken, user anon000 t/m anon014 erin gooien, en de ANON groep recht geven op de published app. Krijgen de gewone users hem dan nog te zien?Jeroen_Tielen schreef op 20 March 2003 @ 14:56:
Nu wil ik eigenlijk dat aan een groep koppelen. Zodat alleen die groep ze te zien krijgen maar als ze inloggen dat anon0xx gebruitk wordt.
Koffie: Ze loggen in met hun eigen naam en wachtwoord op nfuse /intranet
Smiley: Dit kan due niet omdat als je anon aanvinkt in een published app je geen groepen/users meer kan kiezen.
Ik denk dat het gewoon niet kan en dat ik en probleempie heb :-) Nou ja ik ga wel weer ff toeien hihihihihi
Smiley: Dit kan due niet omdat als je anon aanvinkt in een published app je geen groepen/users meer kan kiezen.
Ik denk dat het gewoon niet kan en dat ik en probleempie heb :-) Nou ja ik ga wel weer ff toeien hihihihihi
Als een gebruiker inlogt op de nfuse pagina ziet deze altijd de anonymous published apps.
Wat ik hier doe is alle anonymous apps. in een folder zetten in de Program Neighborhood (en dus ook in nfuse) zodat deze niet het beeld vertroebelen voor de 'normale' gebruikers.
Ik heb een aparte pagina gemaakt op onze intranet pagina waarop de anonymous applications staan. (Hoeven dus ook niet in te loggen via nfuse.)
Wat ik hier doe is alle anonymous apps. in een folder zetten in de Program Neighborhood (en dus ook in nfuse) zodat deze niet het beeld vertroebelen voor de 'normale' gebruikers.
Ik heb een aparte pagina gemaakt op onze intranet pagina waarop de anonymous applications staan. (Hoeven dus ook niet in te loggen via nfuse.)
Slim idee Spaceman... Ga ik ff testuh..
Pagina: 1