[win2k] Profile corrupt --> Reboot --> Start niet op

Pagina: 1
Acties:

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Topicstarter
Ik zette mijn net geinstalleerde pc gisteren uit met de power knop. Dat is een software matige manier van afsluiten. Wel extreem snel, maar is volgens mij toch niet ernstig. Vevrolgens starte ik later mijn pc op en kreeg ik de melding dat mijn profile corrupt was. Ik kreeg gelukkig een nieuwe profile en kon gewoon inloggen. Al mijn instellingen waren uiteraard wel weg. Het was al laat dus ik laat het er bij zitten en sluit gewoon normaal af. Ik start vandaag op en krijg een Blue Screen dat de registry corrupt is. Wat kan van dit alles de oorzaak zijn zodat ik dit niet weer mee maak als ik straks klaar ben met opnieuw installeren. Want dat is was ik denk ik maar ga doen.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

booten met optie last known good menu.

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Topicstarter
Helpt niet. Ik ga hem nu maar gewoon opnieuw installeren. Dat vind ik niet zo'n grootte ramp want was toch maar net geinstalleerd. Ik zou alleen wel graag weten hoe ik dit kan voorkomen in de toekomst. Op een image maken na.

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 16:10
Tja, er is dus iets in de frut gegaan tijdens het uitzetten. (Duh. :)) Misschien dat er net een of ander fout programmaatje met het register aan het rotzooien was terwijl je hem uitzette? In ieder geval moet het uitzetten met de powerknop geen probleem zijn. Zo doe ik het in ieder geval ook altijd. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.