Toon posts:

[CRT] Eizo Flexscan T766 19"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand meer over deze monitor? Mijn vragen zijn namelijk:

1. Weet iemand sites met reviews over DEZE monitor?
2. Wat zouden jullie doen als je moest kiezen tussen de iiyama dta 19" of deze eizo.
3. Is deze eizo ook goed geschikt voor games omdat hij ook verschillende standen heeft maar niet echt een gamestand en ik heb dat nergens kunnen vinden..misschien is iiyama beter met games dan eizo..en met professionele doeleinden eizo weer.

Ik wil namelijk kiezen tussen deze 2..ik ben een all-round pc guy..dus ik doe gewoon alles van html tot games.

Alvast bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 13:26 ]

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De Review

dit is een site met een review, iig, ik denk dat je nu het beste de revieuw kan lezen, en vervolgens je keuze bepalen.

suc6 iig.

Verwijderd

Topicstarter
en niemand weet toevallig of het ook gewoon goed is voor gamen want dat zie ik nergens op de site....

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik heb de grote broer T965 en dat ding is perfect voor gamen, net als nagenoeg elke andere monitor trouwens. Dus ik snap je vraag in feite niet helemaal :? Iig zijn die presets erg makkelijk; is de game donker, dan zet je 'm in een andere stand met één druk op de knop (of fysiek of via USB met de muisknop) en het beeld wordt helderder :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
nou kijk ik vraag dit omdat op die site alleen maar over professionele doeleinden gesproken dus ga ik denken van :| ok..dus bedankt..btw het uiterlijk van de monitor lijkt zo gaar :D..maarja zal wel aan mij liggen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 16:59 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 16:58:
nou kijk ik vraag dit omdat op die site alleen maar over professionele doeleinden gesproken dus ga ik denken van :| ok..dus bedankt..btw het uiterlijk van de monitor lijkt zo gaar :D..maarja zal wel aan mij liggen :D

Eizo's hebben idd een beetje vreemd uiterlijk maar het beeld is gewoonweg top, da's het belangrijkste :) De opmerkingen over professionele doeleinden vallen natuurlijk onder het kopje marketing of verkooppraat zoals je wilt, echter, ze zíjn ook perfect voor die doeleinden door hun hoge kwaliteit (imo zijn het de Bentley's onder de monitoren :P ). Daarom zijn ze niet minder geschikt voor games, integendeel, ze voldoen uitstekend :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:41

IQM

Mijn Eizo 19" (F67) is nu al weer bijna 5 jaar oud en het is en blijft een tijdloos design. Erg handig is de auto setting knop en USB hub die ingebakken is. Jammer dat ze zo duur zijn maar duurzaam zijn ze ook. Eenmaal gewend aan een Eizo wil je haast niets anders meer...

Verwijderd

Topicstarter
ok wel alleen jammer dat het usb 1.1 is ;) maarja ik denk dat ik t0g de eizo t766 neem ;) bedankt
Pagina: 1