PHP > LPT waarde meegeven?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:02
Heb momenteel een mp3 jukebox geklust die bedient wordt via een website die opgetrokken is uit php. We willen dat je via de website de versterker aan en uit kan zetten. Nu kan je niet direct iets op serieele of parrallelle poort zetten.

Ik heb uit de search begrepen dat je met een serieele poort niet 1 pin constant hoog kan laten zijn en en dat dat met de printer poort wel kan. Heel mooi allemaal. Afijn, als het toch zo makkelijk schijnt te gaan vroeg ik me af of je met php direct die printer poort kan aansturen? OS is trouwens linux slackware 8.1

Zo niet, bestaat er al een proggie voor linux die dit kan zodat ik die kan aanroepen in php? Tja, als bovenstaande allemaal negatief beantwoord zijn zal ik het zelf moeten gaan proggen :)

HEb een aantal searches op php.net geprobeerd alleen verstaand hun heel iets anders onder com. search opties uart, parrallel leverde i.c.m php ook niks op.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limhes
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:38
Kan je in Linux niet alle poorten aanspreken alsof het bestanden zijn? Dan kan je gewoon waardes wegschrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:02
Geen idee, ben nog niet zo erg into linux. Heb ondertussen met een heeeeeeeeeeeeel simpel c proggie de boel al werkend (tenminste, hoog en laag maken werkt), alleen zou ik het gaver vinden als ik dat kan doen kan zonder dat extra proggie.

[ Voor 5% gewijzigd door Terror op 20-03-2003 16:27 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64