Toon posts:

watermerk bij coderen naar divx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mpg bestand wat ik met behulp van MPEG Mediator wil omzetten naar DivX. Dit heb ik geprobeerd met DivX codecs 4.12 en 5.0.3. Aan het begin zie je dan alleen rechts onderin een klein watermerkje van divx (5 seconde ofzo).

Dit is echter niet zo mooi want ik heb veel kleine fragmenten en dan zie je iedere keer dat divx logo. Kan ik dit op de een of andere mee wegkrijgen ?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Misschien moet je de volledige versie hebben?

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Ivo schat.... heb het ffkes opgezocht en om dat er niet in te krijgen moet je betalen. Best lastig dus, of je moet een "illegale" decoder zoeken. Tot zo ;)

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• jkf
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-06-2025

jkf

eerst fragmenten aan elkaar zetten en dan divx ervan maken?

P II 233 @ begane grond, rip (1997-2007), vervangen door vituele server uptime,

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik al aan gedacht maar dat is voor mij niet echt practisch

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Je kan niet eerst 5 seconden onzinbeeld ervoorplakken, in divx omzetten en dan die onzin er weer afknippen? Of als afknippen niet gaat, gewoon 5 seconden een titelpagina met je eigen naam ofzo? made by CptEO :+

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Anders gebruik je Xvid in plaats van divx. Xvid is minstens zo goed als divx, maar dan opensource en dus gratis. Je kunt het onder andere hier downloaden: http://roeder.goe.net/~koepi/xvid.shtml

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ! Xvid werkt geweldig :D

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
xvid is geweldig :)

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-02 10:58

mjl

Ugh

Dat logo kun je uitzetten in de settings van de DivX 5.0.3 codec, staat standaard aan, nu nog een release waar die standaard uit gezet kan worden ..... (reg file ofzo ???)

-------

Pagina: 1