Toon posts:

Finlux Vs Samsung

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een breed beeld TV gaan kopen maar nu kan ik twee dingen doen. Ik kan een "goedkope" 100 Hz tv van Finlux kopen of voor het zelfde geld een niet 100 Hz TV van een "A" merk bijvoorbeeld Samsung. Wat kan ik beter doen :?

Verwijderd

ik zou voor finlux gaan aangezien dat net als samsung vol zit met phlips onderdelen.

Verwijderd

2 merken vergelijken wordt nooit zo gewaardeerd, ook is er best wat te vinden over je Dure 50 en goedkope 100 dilemma:

Ik ben op zoek naar een breedbeeld TV

Zoek dus voortaan wat beter, trouwens waarom ga je niet gewoon in de winkel kijken wat je het beste bevalt. Die dingen staan daar niet voor niets heel de dag aan ;)

Misschien is het verstandig om bij een wat minder bekend merk wat extra garantie erbij te kopen (als dat uberhaupt kan). Wat natuurlijk niet wil zeggen dat een Philips tv niet defect kan gaan.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:17
Je zult toch zelf even moeten gaan kijken, maar ikzelf heb de Finlux 72X100MC, een 72 CM Breedbeeld, TrueFlat, met beeldbuis van Philips dus (staat ook achter op de TV, als je door die koelsleuven kijkt).
Ik vind het een geweldige TV, ik heb er maar 600 euro voor betaald (of 700, weet niet meer zeker), maar verder zit er echt alles op.
De enigste 2 minpuntjes, zijn dat het beeld niet automatisch geresized word, en dat het geluid wat er uit komt 3x niks is.
Voor de rest prima beeld. :)

[ Voor 9% gewijzigd door eX0duS op 20-03-2003 13:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik dan toch voor de finlux 72X200MC hij kost nu € 560

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ben op zoek naar een breedbeeld TV

Dus een beetje zoekwerk mag wel hoor :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.