Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT Aimbot!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een of andere dombo leek het een goed idee om een bot te maken om als slechtere speler toch goed te kunnen richten tijdens een potje UT-online:(

Lees meer op http://aimbots.do.not.0wn.org en teken de petitie om de zorgen dat Epic de netcode breekt om deze zielige actie een halt toe te roepen!

Voor demo's van deze aimbot:
http://clan950.heart.net/board/clan950/messages/10485.shtml
http://forums.planetunreal.com/showthread.php?threadid=28497

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Hehe! Kan ik eindelijk een potje winnen >:)

Nee hoor.. Ik hoop dat ze dit snel dekop in drukken en zo te lezen is dat al gebeurd..

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32

Gallus

Cheesy

Ik heb net ff zo'n demo bekeken....echt ziek gewoon:r

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Exterazzo
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

Triest dit hoor! :r

Audentia

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 10:42

broes_willems

kippie hachee moddereter

verlies ik daarom altijd???? :?

• Exterazzo
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

Jezus man, dit is echt niet meer leuk. Je hoeft gewoon helemaal geen flikker doen als je zo naar die demo lijkt, dan is dit toch niet meer normaal. mmmmmmmonster kill, mmmmm monster kill. Zo ben je wel in 1 minuut godlike. Die gast die dit heeft gemaakt moeten ze echt bannen van alle UT servers.
:r

Audentia

Verwijderd

Op zich wel mooi gemaakt, maar als iemand dit online speelt, moeten ze z'n connectie afnemen (tenzij iedereen het goed vind die op de server zit, maar dat lijkt me sterk)

Ach als iemand in een paar sec godlike is weet je het meteen.

Als ze nou ff de code aanpassen en zijn kots smiley (:r) voor z'n naam zetten...hehe

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-11 20:13
Bah! ... dat die lamzakken :r die dit gebruiken maar gewoon gaan oefenen om goed te worden (zoals ik ook heb gedaan *D uche uche) ... anders ervoor zorgen dat dat aimbotje een beetje aangepast wordt -->

Afbeeldingslocatie: http://cgi.tripod.com/smilecwm/cgi-bin/s/ut1/redeemerwhore.gif

Dit zal -=PXG=-Aimboy trouwens lekker vinden, me mede-clanmember ... hij is al vet goed en met zo'n naam beschuldigd iedereen je ervan met zo'n aimbot te spelen :+ (als het ook in instagib werkt tenminste :? ).

PC Specs

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Goed zo, geef het maar lekker veel publiciteit |:(

Verwijderd

aimbots sucken.
dr is ook een voor q3. 't is leuk voor een keer, maar je moet er niet online mee gaan spelen --> one word : LAME

Verwijderd

Topicstarter
Publiciteit is helemaal niet erg, weet je nog met die anim-skins, die had iedereen ook binnen een paar weken. In newsgroups zijn er ook al zat berichten over te vinden. Het is nu belangrijker dat Epic een patch uitbrengt die deze cheat uit kan schakelen, en als die patch de netcode zou breken.... jammer....

Dus snel naar die site om de petitie te tekenen!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

McLambo

MTB Junky

Wat gebeurt er eigenlijk?

Zoekt je gun automatisch tot op dodelijke precisie een target op?

lelûk!!!! :r

Verwijderd

IK ben op SKynet ook al eens zo'n gek tegen gekomen, Bikkel! heette die ;)

telkens Rampage en dominating enzo, en dat in Instagib! :p

• Bomberman
Bikkel eh ... dalijk es ff checken of ie er nog zit >:) ...

PC Specs

Verwijderd

Dood aan dat zielige Bikkel-persoontje!

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Er wordt al gewerkt aan een mutator die er voor zorgt dat client side hacks niet meer werken, hij is nu nog in de beta stage en werkt niet met TC MODs.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Ziek dat er mensen met dit soort dingen spelen. Dan geeft een vette overwinnig toch absoluut geen kick meer?

ik ga meteen die petitie tekenen...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
jaha leuk hoor, hoemeer mensen dit lezen, hoe meer mensen gaan zeiken dat ik cheat enzo, wat dus niet waar is...

• Bomberman
Het staat op zoveel sites dus veel mensen zullen het toch ergens anders lezen ... zoiets hou je toch niet geheim :? .

PC Specs

Verwijderd

ja ik ben die gozer ook 's tegengekomen volgens mij....
hij schoot een racet af.... en ik aan de kante.... en die racet raakte me nog en dat ding maakte een vette bocht net als zo'n hittezoekend gevalletje :(

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op maandag 20 november 2000 12:35 schreef masterwill het volgende:
ja ik ben die gozer ook 's tegengekomen volgens mij....
hij schoot een racet af.... en ik aan de kante.... en die racet raakte me nog en dat ding maakte een vette bocht net als zo'n hittezoekend gevalletje :(
LOL dat is geen aimbot maar dat is targetlocking, als je met je rocketlauncher een halve seconde op iemand richt hoor je beep, en word je pointer rood, als je dan vuurt zal de raket je automatisch gaan zoeken, echter als je een snelle dodge maakt vliegt ie er langs :)

Verwijderd

ow hahaha :)
oke dan weet ik dat ook weer :D

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik heb die bot ff gedownload en gebruikt tegen bots op godlike -> normaal wordt ik op skillfull al 9 van de 10 keer afgeslacht, maar d'r is echt geen ruk aan, als je een alias achtig iets aanmaakt hoef je hem niet eens aan een aparte key te bhinden, dan is het gewoon schietknop -> richten - automatisch schieten - klaar

je hoeft dan alleen maar rond te lopen, dat ding is homing man kan je net zo goed er een script bij maken dat automatisch rondjes loopt springt en af en toe richt en schiet, kan je mooi gewoon dat ding laten spelen terwijl je zelf ff naaar de supermarkt gaat om boodschappen te doen :r :r en nog eens :r

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1