editen berichten-> marge <3% eerste half uur?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik stoor me er best wel aan dat ik niet even een typfout kan editen zonder opeens een lelijke edit balk onder je post te zien.
Was het niet al ooit zo dat je bv <5% kunt editen binnen een korte tijd na de eerste post?
Zo nee, ga dat dan eens heel vlug doen :7
Ik weet niet of dit al behandeld was..waarschijnlijk wel maar ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de introductie van Parse is dat al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Mja, als je je werkelijk daaraan ergert, dan moet je voortaan maar geduldig [Bekijk bericht] gebruiken ipv om ongeduldig op [Verstuur bericht] te rammen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

Is het logische antwoord dan niet om even wat meer tijd te nemen voordat je de tekst tikt? :P

Ik maak zelf ook zoveel tikvfouten en edit ze over het algemeen ook wel maar is het nu echt zo storend zo'n balkje eronder? :)

[ Voor 4% gewijzigd door SmartDoDo op 20-03-2003 11:27 . Reden: Oeps, voutje... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

nah, met topix was het ook zo dat je pas na 5 minuten en een bepaald aantal tekens het bericht "gewijzigd" kreeg. Die melding is ook alleen nodig als iemand grote delen edit of hele stukken toevoegt ofzo, dan weten anderen dat-ie iets veranderd heeft.

IMO hoeft die melding er niet te komen als er onder de reactie geen andere reactie staat, als het binnen 10 minuten is of als het minder dan 5% is :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ok, ben ik weer wat wijzer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij wel leuk ja als dat geintegreerd wordt... maar niet per sé nodig :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

Als ik het ff gevat mag zeggen :7.

Ik :r op die lelijke balk. Het gaat meestal om foutjes die je later pas ziet of een niet goed lopende zinscontructie. Bovendien moet je ook snel zijn met je post omdat andere mensen misschien je voor zijn :P. Bovendien: beter 1 post in het topic dan 10 posts in [Bekijk bericht] :Y).

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Nu online

Tux

Het is toch in de React instelling in te stellen vanaf welk wijzigingspercentage hij die balk eronder gooit.

Tenminste zoiets zag ik in de voorbeeld configfile staan op parse.nl

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:51

Klippy

Still Game

Mjah vind ik eigenlijk ook, maar het valt me trouwens op dat je telling niet altijd lijkt te kloppen, heb ff gen recent voorbeeld, maar had deze week een zin met 25 woorden oid en daarna 1 letter veranderd staat er 8% gewijzigd...

Meer mensen opgevallen? :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

LiquidSilver schreef op 20 maart 2003 @ 21:10:
Mjah vind ik eigenlijk ook, maar het valt me trouwens op dat je telling niet altijd lijkt te kloppen, heb ff gen recent voorbeeld, maar had deze week een zin met 25 woorden oid en daarna 1 letter veranderd staat er 8% gewijzigd...

Meer mensen opgevallen? :P
Ik moet zeggen dat ik het percentage ook niet altijd kan vatten nee. Maar ach, wat geeft het.

Niet rot bedoelt hoor, maar is het ook niet een beetje mierenneuken om het te hebben over die ene balk die er komt te staan wanneer er ge-edit is? :)

Ik begin me pas zorgen te maken wanneer editen niet meer mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Laatst online: 15:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

SmartDoDo schreef op 20 March 2003 @ 21:14:
... een beetje mierenneuken ...
offtopic:
Bekijk mijn ondertitel is ;)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

LauPro schreef op 20 March 2003 @ 21:17:
[...]
offtopic:
Bekijk mijn ondertitel is ;)
offtopic:
Mijn excuus. Je had er alle recht toe dan :P

Om dan toch maar eens wat voor de Prof. mierenneukers te zeggen, is het dan mogelijk om wel het edit percentage te vermelden zonder de balk? Mij maakt het niets uit maar blijkbaar zijn er mensen die het optisch niet zo prettig vinden en het gaat tenslotte alleen om het percentage en de eventuele reden van editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Wat betreft de reden van edit, daar hebben we het balkje ook niet voor nodig. Mocht iemand behoefte te hebben de reden van de edit te vermelden dan kan dat ook gewoon in de post zelf gezet worden.

Persoonlijk voel ik wel voor het idee van Tux:
Tux schreef:
Het is toch in de React instelling in te stellen vanaf welk wijzigingspercentage hij die balk eronder gooit.

Tenminste zoiets zag ik in de voorbeeld configfile staan op parse.nl
Misschien dat één van de Mod's dit eens kan uitzoeken?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
JvS schreef op 20 March 2003 @ 11:29:
IMO hoeft die melding er niet te komen als er onder de reactie geen andere reactie staat, als het binnen 10 minuten is of als het minder dan 5% is :).
Dat is exact mijn mening ook. :)

Dit is vaker gevraagd, blijkbaar kan het in React. Nou is mijn vraag: Om welke reden wordt deze instelling niet doorgevoerd? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:02

Cis

Een paar letters veranderen kan heel veel verschillen...

Bijvoorbeeld: "ik ben voor de oorlog" en " ik ben tegen de oorlog". Op die manier kunnen er dus rare geintjes worden uitgehaald door de topicposter (ik weet niet WAAROM iemand dat zou doen, maar het KAN wel :P ). Daarom vind ik dat het er gewoon bij moet blijven staan.
Je hoeft je niet te schamen voor een edit-balk en het is voor mensen die reeds hebben gereageerd een stuk duidelijker...

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als niemand heeft gereageert maakt het eigenlijk weinig uit, alhoewel de argumentatie waarschijnlijk helemaal niet meer klopt zodat er toch wel wat opvalt. :P
Overigens kun je niet zien wat iemand heeft ge-edit, het zouden net zogoed typo's kunnen zijn. :P

Dus nee, imo een beetje ver gezochte reden om dit erin te laten te zitten.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

JvS schreef op 20 maart 2003 @ 11:29:
nah, met topix was het ook zo dat je pas na 5 minuten en een bepaald aantal tekens het bericht "gewijzigd" kreeg. Die melding is ook alleen nodig als iemand grote delen edit of hele stukken toevoegt ofzo, dan weten anderen dat-ie iets veranderd heeft.

als ik me niet vergis was het bij topix zo dat je 2 minuten had om vrij te editten, maar dan mag er nog niemand naar jouw gereageerd hebben. Het aantal chars boeide dus niet

het rare is dat het in react 1.7 wel zat (onder de 2% => geen edit-bericht), maar dat het er sinds 1.8 weer uit is gesloopt

Persoonlijk vind ik die topix regeling wel goed... en het aantal chars maakt toch niet uit, aangeziener dan nog niemand na jou gereageerd heeft (en je kunt dus ook geen grapjes meer uithalen)
Dat iemand het dan kan quoten terwijl je edit en dat dat dan voorkomen moet worden is imho een beetje onzin, bovendien had je bij topix maar 2 minuten om dat te doen :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1