Er is al eerder een post hiervan geweest door iemand anders, er werd mij verzocht om hier een nieuwe post van te maken.
Probleem:
Als een gebruiker werkt in Office krijgt zij regelmatig onderstaande foutmelding.
Hlink Assert!
Assertion "0" failed! MemLeak : Allocated at C:\BINDER9\hlink\hlbc.cpp Line 267 Alloc#2
File C:\BINDER9\hlink\hlmem.cpp, line 257; (A=exit; R=break; I=continue)
Afbreken | Nogmaals | Negeren
Specificaties:
- windows98 se
- office97 sp2
- internet explorer
- 192 mb geheugen verdeeld over 2 banken
Wat is bekend:
- Het geheugen is niets mis mee, is getest in onze testomgeving
- Voor zover ik weet wordt Binder onder microsoft office geinstalleerd en niet direct onder C:\
- herinstallatie van excel, word, acces en powerpoint mocht niet baten
- er wordt 50 mb swap door windows standaard gebruikt
- Virtual memory wordt standaard door win98 uitgevoerd
- Op google en op het tweakers forum staat verder niets hierover, afgezien van die ene topic die nu gesloten is.
- Ik kan geen service pack 2 voor internet explorer 5.5 meer download van de microsoft site omdat ze dit niet meer ondersteunen.
- Gebruikers mogen niet zelf internet explorer installeren b.h.v. een installatie via het internet omdat dat hier binnen exploitatie is dichtgezet.
Ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven.
Probleem:
Als een gebruiker werkt in Office krijgt zij regelmatig onderstaande foutmelding.
Hlink Assert!
Assertion "0" failed! MemLeak : Allocated at C:\BINDER9\hlink\hlbc.cpp Line 267 Alloc#2
File C:\BINDER9\hlink\hlmem.cpp, line 257; (A=exit; R=break; I=continue)
Afbreken | Nogmaals | Negeren
Specificaties:
- windows98 se
- office97 sp2
- internet explorer
- 192 mb geheugen verdeeld over 2 banken
Wat is bekend:
- Het geheugen is niets mis mee, is getest in onze testomgeving
- Voor zover ik weet wordt Binder onder microsoft office geinstalleerd en niet direct onder C:\
- herinstallatie van excel, word, acces en powerpoint mocht niet baten
- er wordt 50 mb swap door windows standaard gebruikt
- Virtual memory wordt standaard door win98 uitgevoerd
- Op google en op het tweakers forum staat verder niets hierover, afgezien van die ene topic die nu gesloten is.
- Ik kan geen service pack 2 voor internet explorer 5.5 meer download van de microsoft site omdat ze dit niet meer ondersteunen.
- Gebruikers mogen niet zelf internet explorer installeren b.h.v. een installatie via het internet omdat dat hier binnen exploitatie is dichtgezet.
Ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven.