Toon posts:

[office97] Memleak tijdens werken met office

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is al eerder een post hiervan geweest door iemand anders, er werd mij verzocht om hier een nieuwe post van te maken.

Probleem:
Als een gebruiker werkt in Office krijgt zij regelmatig onderstaande foutmelding.

Hlink Assert!
Assertion "0" failed! MemLeak : Allocated at C:\BINDER9\hlink\hlbc.cpp Line 267 Alloc#2
File C:\BINDER9\hlink\hlmem.cpp, line 257; (A=exit; R=break; I=continue)
Afbreken | Nogmaals | Negeren

Specificaties:
- windows98 se
- office97 sp2
- internet explorer
- 192 mb geheugen verdeeld over 2 banken

Wat is bekend:
- Het geheugen is niets mis mee, is getest in onze testomgeving
- Voor zover ik weet wordt Binder onder microsoft office geinstalleerd en niet direct onder C:\
- herinstallatie van excel, word, acces en powerpoint mocht niet baten
- er wordt 50 mb swap door windows standaard gebruikt
- Virtual memory wordt standaard door win98 uitgevoerd
- Op google en op het tweakers forum staat verder niets hierover, afgezien van die ene topic die nu gesloten is.
- Ik kan geen service pack 2 voor internet explorer 5.5 meer download van de microsoft site omdat ze dit niet meer ondersteunen.
- Gebruikers mogen niet zelf internet explorer installeren b.h.v. een installatie via het internet omdat dat hier binnen exploitatie is dichtgezet.

Ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[weet ik niet zeker]
Het C:\binder is niet een lokaal pad, maar is het pad dat gebruikt werd bij het maken van het programma (zie ook de .cpp == C++).
[/weet ik niet zeker]
Maar daar heb je verder niet zo gek veel aan :+

Specs: je bent het IE versie nummer vergeten ;)
Maar goed: IE5.5 SP2 staat o.a. op http://browsers.evolt.org :)

Als Office 97 de originele SR2 heeft, helpt het misschien om SR2b te installeren, plus natuurlijk de paar patches die er na zijn gekomen: http://office.microsoft.com/Downloads/default.aspx

Virtual memory op een minimum zetten vind ik nooit een slecht idee eigenlijk.

offtopic:
"Ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven." <-- zelfs als iemand vervolgvragen heeft: goede topicstart :*

Google groups geeft trouwens wel een hit: klik, misschien is jouw Spaans beter dan het mijne, maar na Babelfish wordt er ook daar enkel gevraagd naar IE versie :P
En daarnaast trouwens de versie van hlink.dll - wat ook door IE5.5SP2 zou moeten worden vervangen denk ik.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ok, het probleem is opgelost, heel erg bedankt F_J_K. Ik heb net de SP2 van Internet Explorer 5.5 geinstalleerd en mogelijk lost dat het probleem op, de Gebruiker heeft nu 1 dag getest en nog geen foutmeldingen gehad. Het enige nadeel is wel dat ze nu met een engelse versie van internet Explorer moet werken.