Toon posts:

WINXP Rare resonatie in geluid na reboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb WinXP draaien op een Compaq 2600EA,

gegevens:
64MB G4MX
512DDR
AMD AthlonXP1800
Mobo met geintegreerd geluid, video en lan kaartje...

Ik heb dus met winxp een keer een reboot moeten doen omdat deze vastliep(wat wel vaker gebeurd). Na het opnieuw opstarten is mijn geluid een beetje heel erg vervormd, er zit een enorme resonantie in het geluid, wat het werken met de boxen aan niet veraangenaamd.

Ik heb alles al verwijder qua drivers en opnieuw geinstalleerd, de faq van dat ding doorgelezen waar niets overeenkwam met mijn probleem, compaq knowledgebase en die van microsoft doorgelezen waar niets op mijn probleem leek,

Heeft iemand ook zoiets meegemaakt of e.d.? Ik weet ff niet wat te doen....

Verwijderd

Topicstarter
Note: Mobo is een compaq merk met Nforce2

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 09:05:
Note: Mobo is een compaq merk met Nforce2
Wel eens van de "edit" knop gehoord?

Die drivers ,zijn die van de fabrikant van je mobo? Als je eens keek bij de site van die fabrikant of er een update is.
Repair sessie eroverheen gooien kan een misschien een oplossing zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 11:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 11:05:
[...]

Wel eens van de "edit" knop gehoord?
Tuurlijk, jij ook zo te zien hehe... Maar daar gaat het ff niet om...

Ik heb idd alles al afgestrund op compaq, geen help en geen "nieuwe" drivers, ik laat de soundcard trouwens ook via internet installeren omdat met een nieuwe windows xp installatie mijn soundcard niet gelijk goed geinstalleerd word...

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is al opgelost ...

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 12:54:
Het probleem is al opgelost ...
Kan je misschien ook vertellen hoe je het hebt opgelost? Kan handig zijn voor de search (er zijn toch nog een paar mensen die deze gebruiken ;))

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het opgelost door nu 's de echte drivers van dat ding te pakken van het internet...(ipv internet driver zoeken) Dus bij de maker, goede driver zoeken en een installatie eroverheen, bij de installatie werd er al gevraagd om oude drivers te verwijderen, dit gedaan en probleem opgelost...
Pagina: 1