[Kazaa] film checken

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Yo!

Ben ook eens een film aan het downloaden. Heb download beperking, dus kan zoiets niet vaker flikken. Nu ben ik begonnen aan a beautifull mind. vind ik erg coole film. Ben dus begonnen, nu op 30mb. Maar de naam van de film bij kazaa heet: Austin Powers 3 - Goldmember... :S

Alleen het bestand heet: A beautifull mind.avi oid.

Nou wou ik na 30mb ff previewen welke het dan was, want ga echt geen limiet verbruiken aan Austin Powers3. dat vind ik prul.

Probleem is dus, dat de preview het niet doet. ook als ik het .dat bestand copieer en rename, willen de spelers hem niet spelen. goede codecs zijn wel aanwezig. Ze zeggen dat file indeling niet juist is...

Iemand oplossing?

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een DivX kan je pas kijken als deze volledig is gedownload. daarom kan je deze zonder bepaalde software niet previeuwen.

gezien dat dit dicht tegen warez aanligt, ga ik je niet helpen hiermee.

• cenix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 17:47
.dat heeft behalve de film ook nog informatie over gebruikers (waarvan je hem download), bestandsgrootte, e.d.
Je kunt dus niet zomaar deze .dat renamen en afspelen.

Probeer de AVI Preview (? ofzoiets) programma eens wat ergens bij KaZaa Lite geleverd wordt, hiermee moet het wel mogelijk zijn de film te kunnen bekijken.

Verwijderd

Bar-Le-Duc schreef op 20 March 2003 @ 08:43:
Yo!

Ben ook eens een film aan het downloaden. Heb download beperking, dus kan zoiets niet vaker flikken. Nu ben ik begonnen aan a beautifull mind. vind ik erg coole film. Ben dus begonnen, nu op 30mb. Maar de naam van de film bij kazaa heet: Austin Powers 3 - Goldmember... :S

Alleen het bestand heet: A beautifull mind.avi oid.

Nou wou ik na 30mb ff previewen welke het dan was, want ga echt geen limiet verbruiken aan Austin Powers3. dat vind ik prul.

Probleem is dus, dat de preview het niet doet. ook als ik het .dat bestand copieer en rename, willen de spelers hem niet spelen. goede codecs zijn wel aanwezig. Ze zeggen dat file indeling niet juist is...

Iemand oplossing?
Ga er maar vanuit dat die film fake is..
Direct connect ownz maar je hebt datalimiet ..2bad

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ja realiseerde ik me ook. Maar heb gok genomen. (mbt illegal shit)

Maarre ik denk dan, nuchter als ik ben, Ze hebben vast de naam goldmember gegeven, maar mensen renamen zelf als ze hem op de computer zetten toch? Als je film download en het is goldmember, dan ga je hem toch niet Abeautifullmind.avi noemen?

[ Voor 75% gewijzigd door Okasha op 20-03-2003 08:49 ]

Verwijderd

Misschien waren ze wel zo lame dat ze 2 keer een fake beschrijving neergeknalt hebben.
de filename blabla.avi en de keywords gold members ofzo.. 2x fake en dan blijkt het kapitein piet film te zijn :p

maar idd avi view..probeer dat is

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ga terug naar de FRS en klaag dat de verkeerde DVD in je doosje zit...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.